بازدید 3367
۱
گفت وگو

نصیرزاده:باختن تیمم به رسانه ها ربطی ندارد!

ما باشگاه خصوصی هستیم و برد و باخت مان هم به خودمان مربوط است. رسانه ها می توانند راجع به برد و باخت های پرسپولیس ، استقلال و سپاهان و... نگران باشند!
کد خبر: ۷۱۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 08 August 2017
هوشنگ نصیرزاده درباره انتقادات زیادی که این روزها از عملکرد گسترش فولاد می شود،گفت:«رسانه ها موقعی می توانند راجع به یک باشگاه صحبت کنند که باشگاه از منابع دولتی استفاده کند و یا هواداران ناراضی باشند. این هوادار است که می تواند نتایج ما را پیگیری و جستجو کرده و یا اگرانتقادی دارد آن را بگوید. یا برخی رسانه ها که نقش نظارتی دارند باید نگران منابع دولتی باشند که احتمالا باشگاهی از آن استفاده کرده. اما وقتی نه هواداران ما ناراضی هستند و نه از بودجه دولتی استفاده می کنیم دیگر رسانه ها نمی توانند بگویند که چرا می بازید.»

به گزارش تابناک ورزشی، این متخصص مدیریت در فوتبال که سابقا بعنوان کارشناس داوری شناخته می شد، اضافه کرد: « ما باشگاه خصوصی هستیم و برد و باخت مان هم به خودمان مربوط است. رسانه ها می توانند راجع به برد و باخت های پرسپولیس ، استقلال و سپاهان و... نگران باشند اما درباره تیم هایی مثل سپیدرود ، سیاه جامگان و گسترش فولاد که متعلق به بخش خصوصی هستند نه. کسی که نه هوادارا و نه مدیرتیم ما است چگونه می خواهد به نتایج این تیم انتقاد کند درحالی که اصلا به او ربطی ندارد. ما باید این را بدانیم که ماجرای بخش خصوصی با تیم های دولتی متفاوت است.  اگر تیم های سایپا و پیکان نتیجه نگیرند باید نگران شویم چون از بودجه عموممی استفاده کرده اند اما بازهم می گویم راجع به باشگاههای خصوصی چنین چیزی مصداق پیدا نمی کند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کسی تا حالا کسی رو اینجوری قانع نکرده بود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل