بازدید 2901

توصیه‌های آیت‌الله نوری همدانی به اصحاب رسانه

کد خبر: ۷۱۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 08 August 2017
«مطبوعات باید با هماهنگی کامل با یکدیگر، به گونه‌ای عمل کنند که وقتی مردم در جلوی دکه‌های فروش روزنامه‌ها قرار می‌گیرند، این وحدت و هماهنگی را به خوبی احساس کنند.»

به گزارش خبرگزاری حوزه، کانال تلگرامی آیت‌الله نوری همدانی توصیه های این مرجع تقلید به اصحاب رسانه را منتشر کرد که بدین شرح است:

* هرکاری که با روح و فکر مردم سر و کار داشته باشد، بسیار مشکل‌تر و در عین حال مؤثرتر است.

* رسانه‌ها نقش مهمی در هدایت دینی مردم دارند و اصحاب رسانه باید متوجه رسالت عظیم خود باشند.

* نخستین اصل مهم و قابل توجه حمایت از نظام اسلامی و نشان دادن اقتدار، عزت و عظمت آن در جهان است، که باید در اولویت کارهای همه رسانه‌ها قرار گیرد.

* شغل و مسوولیت روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و همه اصحاب رسانه مهم است؛ به همین خاطر مسئولان باید مراقب سایت‌ها و روزنامه‌ها باشند که برخلاف اسلام و ارزش‌های اسلامی مطلبی را منعکس نکنند.

* اگر مطلبی خلاف مصالح نظام باشد، رسانه‌ها نباید آن را انعکاس و انتشار دهند؛ چراکه دشمنان نظام همواره مترصد فرصت هستند و اگر یک نفر سخن خلافی را بگوید، دشمن آن را به حساب همه مردم و کل نظام می گذارد.

* رسانه‌ها در نظام اسلامی باید همه با وحدت و هماهنگی کامل در مسیر افزایش اقتدار و عظمت اسلام حرکت کنند و از چند صدایی نیز بپرهیزند، چرا که چند صدایی در جامعه اسلامی مخالف اسلام است، و نباید به مطبوعات کشانده شود.

* مطبوعات باید با هماهنگی کامل با یکدیگر به گونه‌ای عمل کنند که وقتی مردم در جلوی دکه‌های فروش روزنامه‌ها قرار می‌گیرند، این وحدت و هماهنگی را به خوبی احساس کنند.

* شناساندن دشمنان و روشن کردن مردم از جنایات و توطئه‌های آنها از جمله وظایف و مسئولیت‌های رسانه‌ها در نظام اسلامی است.

* بدون شک هر چقدر قدرت نظام بیشتر می‌شود، عناد دشمن نیز بیشتر می‌شود؛ لذا رسانه‌ها باید چهره دشمنان نظام و کشورهایی مانند انگلیس و آلمان را به مردم معرفی و مهمتر از همه علت به وجود آمدن این پایگاه استعماری و غده چرکین یعنی رژیم صهیونیستی را برای مردم و مخاطبان خود تبیین کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر