بازدید 17314

تجلیل از 500 زوج تهرانی با نیم قرن زندگی مشترک

کد خبر: ۷۱۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 08 August 2017
در سومین همایش عاشقانه تورا می خوانم از500 زن و شوهر تهرانی که 50 تا 75 سال زندگی مشترک وعاشقانه را در کنار یکدیگر سپری کرده اند،  به همراه300 زوج جوان که تنها کمتر از 6ماه از زندگی شان گذشته است  درسالن همایشهای بین المللی شهیدآوینی فرهنگسرای بهمن  تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران،در این مراسم که با حضور معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران سیدجعفر تشکری هاشمی ودیگر مدیران ارشد شهرداری تهران و خانواده این زوج های موفق برگزار شد، زوج های 70 تا 93 ساله، پس از نیم قرن، در فضایی متفاوت و همراه با فرزندان و نوه های خود سر سفره عقد نشستند و به یادگار، عکسی ماندگار گرفتند.

در این مراسم دکتر منتظر المهدی، رئیس هیئت مدیره و  مدیرعامل سازمان بازنشستگی گفت: بهترین الگو برای جوانان در مورد ازدواج، امیر مومنان  حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) می باشند و امیدوارم جوانانی که به تازگی ازدواج کرده اند بتوانند با سرلوحه قرار دادن این دو بزرگوار زندگی خوب و بانشاطی را در کنار هم داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز در جمع ما علاوه بر 500زوجی که  نیم قرن زندگی مشترک را در کنار هم تجربه کردند  ،300 زوج جوان که به تازگی باهم پیوند آسمانی ازدواج را خواندند حضور دارند وبرایشان از خداوند متعال زندگی خوب و موفقی را آرزومندیم.
 

مصطفی منتظرالمهدی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نیز باابرازخرسندی ازحضورپرشور پیشکسوتان وخانواده های آنان دراین مراسم گفت: همه ساله  اول ذیحجه،مصادف باسالروزپیوندآسمانی حضرت امیرالمومنین (ع) وحضرت فاطمه (س) به عنوان روز ازدواج انتخاب میشد. به همین منظوردرسازمان بازنشستگی شهرداری تهران،مراسم تجلیل از پیشکسوتان با بیش ازنیم قرن زندگی مشترک رادر دستورکارخودقراردادیم تا تکریم بازنشسته درکنارخانواده وتکریم آنان درنگاه جامعه رابه درستی به جای آوریم.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی با بیان اینکه جا دارد از شهردارمحترم تهران دکتر قالیباف بابت تمام حمایت ها و اعتمادی که نسبت به من داشتند تشکر و قدر دانی کنم، گفت:اگر امروز سازمان بازنشستگی افتخاری کسب می کند فقط به دلیل حمایت های دکتر قالیباف است و اگر امروز خدماتی مانند سفر و سبد کالا به بازنشستگان تعلق می گیرد از تفکر جهادی دکتر قالیباف است.

در بخش دیگری از مراسم، از مسن ترین زوج، زوج های خانواده شهدا، کم سن ترین عروس، کم سن ترین داماد، زوج های همکار، جوان ترین نوه های بازنشسته های شهرداری تهران که ازدواج کرده اند و زوج های دارای بیشترین زندگی مشترک توسط  مهندس جعفر تشکری هاشمی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، دکتر مصطفی منتظرالمهدی تقدیر شد.

اهدای لوح با عنوان "عاشقانه تو را می خوانم"، دسته گل عروس و هدایای نقدی به این زوج های عاشق و هنرنمایی میثم ابراهیمی، از دیگر بخش های این برنامه باشکوه بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل