بازدید 3448

واکنش استقلال به پرداخت پنهانی400میلیونی به منتظری

کد خبر: ۷۱۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 07 August 2017
امروز یکی از رسانه‌های ورزشی در گزارشی اعلام کرد که پرداخت‌های پنهانی به بازیکنان صدای برخی از بازیکنان استقلال را در آورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می‌شود نفراتی مثل مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و پژمان منتظری مبالغی را گرفته‌اند که حتی منتظری نزدیک به 400 میلیون تومان به صورت پنهانی از باشگاه دریافتی داشته است. 

توفیقی در این‌باره گفت: در مورد مهدی قائدی، حسن بیت‌سعید و داریوش شجاعیان باید بگویم باشگاه مبالغی را به این بازیکنان به عنوان پیش پرداخت تهیه مسکن پرداخت کرد که رقم ناچیزی بود و البته این مبلغ هم از پولی که آقای افتخاری بابت بردهای آسیایی استقلال در فصل گذشته تأمین کرده بود، پرداخت شد.

وی تأکید کرد: ما تنها پولی که پرداخت کردیم به سرور جباروف و مک‌درموت به عنوان نفرات خارجی باشگاه بود که باید به این دو نفر مبالغی را می‌دادیم تا قراردادشان را امضاء می‌کردند اما تا آنجایی که من مطلع هستم ریالی به پژمان منتظری پرداخت نکردیم و حتی یک پوست پیاز هم به این بازیکن ندادیم چه برسد به 400 میلیون تومان.

توفیقی در پایان تأکید کرد: پژمان منتظری را برای ثبت قرارداد من به هیأت فوتبال بردم و او اصلاً صحبتی از مبلغ و پول نکرد و همانطور که گفتم تنها مبالغی به دو بازیکن خارجی دادیم و برای 3 بازیکن شهرستانی تیم هم پول‌هایی پرداخت کردیم که خانه تأمین کنند اما پول پنهانی به کسی نداده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار