بازدید 10318

قتل ٢ نوجوان براي رسيدن به دختر موردعلاقه

کد خبر: ۷۱۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 07 August 2017
فرمانده انتظامي استان گلستان از دستگيري قاتلان دو نوجوان ١٦ساله اهل شهرستان گنبدکاووس در کمتر از ٤٨ ساعت به وسيله کارآگاهان پليس آگاهي استان خبر داد.

به گزارش شرق، علي‌اکبر جاويدان در جمع خبرنگاران استان گلستان درخصوص جزئيات دستگيري قاتلان دو نوجوان ١٦ساله اهل گنبدکاووس اظهار کرد: پس از کشف اجساد در روستاي حاجي قوشان شهرستان گنبدکاووس و بررسي ابتدايي اجساد به وسيله عوامل بررسي صحنه جرم و بازپرس ويژه قتل، مشخص شد اجساد روزهاي گذشته دفن و بر اثر بارش باران و سيلاب، بخشي از اجساد از زمين خارج و مردم متوجه وجود اين اجساد شدند.

وي ادامه داد: در بررسي‌هاي پزشکي قانوني مشخص شد علت مرگ بر اثر ضربات چاقو بوده که اقدامات کارآگاهان براي دستگيري عاملان اين جنايت با جديت آغاز شد.

فرمانده انتظامي استان گلستان خاطرنشان کرد: با تشکيل تيم‌هاي تخصصي از پليس آگاهي و هدايت عملياتي رئيس پليس آگاهي و فرمانده انتظامي شهرستان گنبدکاووس جزئيات به‌قتل‌رسيدن دو نوجوان مورد بررسي قرار گرفت و تحقيقات با جديت پيگيري شد.

 جاويدان گفت: پس از ٤٨ ساعت کار اطلاعاتي و تخصصي و تلاش شبانه‌روزي عوامل پليس آگاهي دخالت دو نفر در قتل اين دو نوجوان براي مأموران محرز و تلاش در جهت دستگيري آنان آغاز شد.

وي تصريح کرد: با هماهنگي مراجع قضائي سرانجام قاتل اصلي شب گذشته در مخفيگاه خود و همدست وي نيز ساعتي بعد دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان گلستان با اشاره به تحقيقات صورت‌گرفته خاطرنشان کرد: عامل اصلي اين جنايت که در ابتدا منکر بزه انتسابي بود، پس از مواجه‌شدن با شواهد و دلايل کارشناسي و محکم پليس لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

جاويدان گفت: قاتل در اعترافات خود بيان کرد به دليل اختلافي که براي ازدواج با يک دختر با يکي از مقتولان داشته، در روز حادثه وي را به منظور صحبت و مذاکره فرا خوانده که مقتول همراه دوست خود به محل قرار آمدند. 

وي گفت: در اعترافات متهم مشخص شد در مسير بازگشت و با نقشه قبلي، قاتل هر دو نفر را با چاقو به قتل رساند و با همکاري دوست خود اجساد را به محل کشف اجساد منتقل کردند.

جاويدان تأکيد کرد: توان و اقتدار پليس در کشف جرائم بالاست و تقاضاي ما اين است که مردم فهيم استان به شايعات و اخبار کذب در فضاي مجازي توجه نکنند و موضوعات را از طريق رسانه‌هاي رسمي پيگيري کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار