بازدید 3286
۲
سوژه

با مدرک نظامی و مدیریت آتش نشانی درپرسپولیس!

آشنایی با حوزه فوتبال و مشکلات و چالش های امروز آن حداقل داشته ای است که برای حضور در پرسپولیس الزامی به نظر می رسد، مولفه ای که حاجی بیگی اصلا از آن در سطوح حرفه ای برخوردار نیست.
کد خبر: ۷۱۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 06 August 2017
عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس با سوابق مدیریتی طویل اما عاری از یک تجربه ورزشی خبر از نگاه غیرحرفه ای وزارت ورزش به انتخاب اعضای هیات مدیره قرمزها می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمدرضا حاجی بیگی، به عنوان فرمانده و مدیر سابق ستادی ناجا با حکم مسعود سلطانی فر کار خود را به مدت دو سال در این تیم مدیرتی آغاز کرده است. حوزه ای که تقریبا هیچ ربطی به مدیریت و تخصص ورزشی ندارد.

در سوابق مدیریتی او مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیر سازمان آتش نشانی به مدت 5 سال دیده می‌شود که این تجربه هم بهیچ عنوان به کار موفقیت پرسپولیس نمی آید و مشخص نیست سلطانی فر این چهره را از کجا برای عضویت در هیات مدیره پرهئادارترین باشگاه ورزشی ایران پیدا کرده است؟

حاجی بیگی که در سایر حوزه های غیرمرتبط با فوتبال و ورزش عملکرد مناسبی ارایه داده ، در زمان حضورش به عنوان مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران برای دو سال متوالی، به عنوان  مدیر نمونه و برترکشور برگزیده شد! البته مشخص نیست این انتخاب را کدام نهاد و ارگان انجام داده است؟

تقریبا همه علاقمندان فوتبال می دانند که برای حضور موفق در فوتبال نیاز نیست که مدیران عکس با شورت ورزشی یا سابقه بازی در لیگ ههای رده های مختلف داشته باشند اما آشنایی با حوزه فوتبال و مشکلات و چالش های امروز آن حداقل داشته ای است که برای حضور در پرسپولیس الزامی به نظر می رسد، مولفه ای که حاجی بیگی اصلا از آن در سطوح حرفه ای برخوردار نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هان؟
یکبار دیگه نشون داده شد که مدیریت و تحصیلات مدیریتی در این مملکت ینی کشک! کافیه شما سردار باشی!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار