بازدید 25377
۸
گزارش تابناک

روغنی گلپایگانی کیست و درپرسپولیس چه می کند؟

رئیس انجمن لوازم خانگی ایران ، رئیس سندیکای چوب و کاغذ کشور و عضویت در اتاق های مشترک بازرگانی ایران با کشور های مختلف ( حدود 40 کشور که مدیرعامل کفش بلا ، شرکت آزمایش ، شرکت پارس الکتریک ، شرکت ارج ، شرکت کارتن پلاست و شرکت چوب و کاغذ مازندران بوده ، حالا با حکم وزیر ورزش عضو هیات مدیره پرسپولیس است.
کد خبر: ۷۱۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 06 August 2017
وزیر ورزش بالاخره امروز از چهره های جدید هیات مدیره پرسپولیس رونمایی کرد که در میان نام ها ابوالفضل روغنی گلپایگانی دیده می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، روغنی، عضو تازه وارد هیات مدیره قرمزها، رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران است که همین عنوان، نوع نگاه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به اداره دوباشگاه استقلال و پرسپولیس را به روشنی نشان می دهد.

روغنی گلپایگانی که از مخالفان ادغام وزارتخانه های صنایع و معادن و بازرگانی محسوب می شود، خودش را در سایت شخصی اینطور معرفی کرده است: « در سال 1340 در شهر اراک متولد شدم ،با علاقه زیادی که به ورزش و رسیدن به آرزو های کودکانه ام داشتم اهدافی شد برای ایجاد انگیزه در من! تحصیلات دبیرستان را در رشته اقتصاد تکمیل کردم و بعد از جنگ تحمیلی دروس دانشگاهی را تا سطح عالی در رشته های مدیریتی ادامه دادم و مسئولیت های مختلفی از جمله مدیرکل حوزه وزارت بازرگانی، مسئولیت در شرکت های فروشگاهی رفاه، مدیرعامل شرکت بسته بندی پارس، شرکت کمپرسورسازی ، شرکت کفش بلا ، شرکت آزمایش ، شرکت پارس الکتریک ، شرکت ارج ، شرکت کارتن پلاست و شرکت چوب و کاغذ مازندران ...»

وی که سابقا رئیس انجمن لوازم خانگی ایران ، رئیس سندیکای چوب و کاغذ کشور و عضویت در اتاق های مشترک بازرگانی ایران با حدود 40 کشور مختلف بوده، اکنون نخستین تجربه ورزشی اش را هم لمس کرده است و باید دید در شرکت هایی که او مدیرعامل بوده، به ورزش و بخصوص فوتبال در چه سطحی بها داده شده است؟

روغنی گلپایگانی کیست و درپرسپولیس چه می کند؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
این آقای سوپرمن که درهمه جاپست ومقام داشته
همه را نابود کرده و حالا هم برای از بین بردن پرسپولیس آمده ، ارج و آزمایش کجایند؟
ایشون با 56 سال سن چجوری این همه مسئولیت رو در این همه صنایع رنگو وارنگ داشته؟ احتمالا هر 2 سال یبار گند کارشون در میومده اخراج میشدن و کوچ به صنعت بعدی میکردن! کارخونه هایی هم که بودن 60 درصدشون برشکسته شدن!
تمام شرکتهایی که مدیر عاملش بوده ورشکست شده واز بین رفتن!!!!!!!!خدا آخر عاقبت پرسپولیس رو بخیر کنه؟؟؟؟؟؟
سلام
با توجه به سطح برند پرسپولیس نامبرده مناسب هیئت مدیره نمیباشد.
باسلام
به نظر بنده با توجه به سوابق تجربی وتحصیلات عالیه وسوابق مدیریتی شرکتهای بزرگ گزینه شایسته وخوبی برای هیت مدیره می باشد .

ما هم به نوبه خود به اقای دکتر روغنی تبریک می گیم انشاله که در کارشان موفق باشند . امینی
آقای دکتر روغنی گلپایگانی در تمام سمت هایی که بودند و هستند به شایستگی عمل کردند و الحق که اثبات کردند لیاقت سمت هایی که به ایشان محول شده را دارند
و اگر ورشکستگی و مشکلی در کارخانجات و شرکتها و سازمانهایی به وجود آمده متعلق به زمانی بوده که ایشان به علت مسولیتهای فراوان کنارره گیری داشتند
با اطمینان کامل : ایشان شایسته هیئت مدیره پرسپولیس هستند و شاهد تحولات خواهیم بود
جناب روغنی سلام در روزنه هیچ اشاره ای به افتخارات گذشته نداشته اید گفتم شاید آن دوران را فراموش نموده اید یا ....‌
به هر حال روی آوردن به دنیا گاهی گذشته افتخار آفرین را از ذهن انسان می برد کاری کنیم که در مقابل دوستان و همرزمان خو د حرفی برای گفتن داشته باشیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر