بازدید 2668
۱

بایرن باآژان کشی،سوپرکاپ را ازدورتموند ربود

در دیدار سوپر کاپ آلمان تیم های دورتموند و بایرن مونیخ که در وستفالن برگزار شد، بایرن مونیخ موفق شد حریف قدرتمند خود را در ضربات پنالتی شکست داده و قهرمان سوپرکاپ آلمان شود.
کد خبر: ۷۱۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 06 August 2017
در ضربات پنالتی، این بایرن مونیخ بود که توانست پیروز میدان شود و بالاخره با غلبه بر زنبورها به یک جام داخلی برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیشب در دیدار سوپر کاپ آلمان تیم های دورتموند و بایرن مونیخ که در وستفالن برگزار شد، بایرن مونیخ موفق شد حریف قدرتمند خود را در ضربات پنالتی شکست داده و قهرمان سوپرکاپ آلمان شود.

ترکیب تیم ها
بروسیا دورتموند (3-3-4) :بورکی، زاگادو، بارترا، سوکراتیس، پیشچک، کاسترو، شاهین، داهود، پولیشیچ، دمبله و اوبامیانگ

بایرن مونیخ (3-3-4): اولرایش، هوملس، مارتینز، کیمیش، رافینیا، تولیسو، ویدال، رودی، مولر، ریبری و لواندوفسکی


بایرن باآژان کشی،سوپرکاپ را ازدورتموند ربود

بازی طوفانی آغاز شد و کریستین پولیشیچ در دقیقه 12 در یک موقعیت تک به تک با اولرایش، دروازه وی را باز کرد تا زنبورها 1-0 پیش بیفتند. دقایقی بعد فرانک ریبری فرصت مهمی داشت که ضربه او حاصلی نداشت. 

دقیقه 18 با همکاری خوب کیمیش، لواندوفسکی توانست تا در دهانه دروازه دورتموند، توپ را تبدیل به گل کند و بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه هر دو تیم به فرصت هایی دست یافتند اما ضربات داهود و کاسترو از دورتموند و ویدال و ریبری از بایرن، ثمری نداشت تا نیمه اول همچنان با تساوی 1-1 دنبال شود. 

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.در نیمه دوم، فرانک ریبری در دقیقه 55 با از پیش رو برداشتن چند بازیکن، موثر ظاهر شد اما فرصت وی به گل تبدیل نشد. در دقیقه 60 مارتینز مصدوم شد و جایش را به زوله جوان داد. در دقیقه 66 بایرن مونیخ فرصت مهمی توسط تولیسو داشت اما ضربه چیپ وی برای مغلوب کردن بورکی خوب نبود. 

مولر در دقیقه 70 جایش را به کومان داد. یک دقیقه بعد، روی پاس خوب دمبله، اوبامیانگ موفق شد تا با ضربه ای دقیق حساب کار را 2-1 کند. در دقیقه 75 ضربه آزاد نوری شاهین توسط اولرایش مهار شد. دو دقیقه بعد پاسلاک به جای زاگادو که با کارت زرد جریمه شده بود به میدان آمد. فشار بایرن مونیخ بیشتر شد اما سوکراتیس به خوبی خطرها را دفع می کرد. 

در ادامه تولیسو جایش را به سانچز داد. در دقیقه 88 بایرن مونیخ به گلی جالب رسید، سانتر رودی با ضربه سر زوله همراه شد اما ضربه وی به تیر خورد، در ادامه با زیرکی کیمیش، پیشچک توپ سرگردان را وارد دروازه خودی کرد! سپس ویدال مصدوم شد و برای مداوا به بیرون زمین منتقل شد. در دقیقه 92 شوت از راه کومان، توسط بورکی مهار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پس باقى گزارش كجاست؟
پنالتى ها چى شد پس؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل