بازدید 5007
فرمانده انتظامی شهرستان قدس خبر داد؛

دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در از دو ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از دو ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی خبر داد .
کد خبر: ۷۱۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ 05 August 2017
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از دو ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی خبر داد .

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شاهپور فلاحی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: به دنبال  اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی منجر به جراحت شدید بلافاصله عوامل کلانتری ۱۳ بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، تعداد ۱۰ نفر با یکدیگر درگیر شده که پیش از  حضور عوامل انتظامی عوامل درگیری از محل متواری و سه نفر مجروح  به مرکز درمانی منتقل  شده که یکی از مجروحین به علت جراحات وارده به نقاط حساس بدن و شدت خونریزی فوت کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت:به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضائی با بررسی های فنی و اقدامات پلیسی و نیز اخذ اظهارات شاهدان و مجروحان در بیمارستان ، عوامل حاضر در این نزاع دسته جمعی شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت .

وی با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان و افکار عمومی اظهار داشت:با پیگیری عوامل انتظامی مخفیگاه متهمان در شهرستان قدس شناسایی و در یک اقدام مشترک و هماهنگ شده در کمتر از دو  ساعت از وقوع قتل ، تمامی متهمان و نیز  قاتل دستگیر که بلافاصله نامبردگان جهت تحقیقات اولیه به پلیس آگاهی منتقل شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان گفت: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به دادسرا ارجاع و تمامی نفرات تا تکمیل پرونده قضائی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل