بازدید 4460
گزارش بازی

بردپرسپولیس درخانه تراکتور/برانکو طلسم یحیی راشکست

گادوین منشا در دقیقه 14 و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 68 برای پرسپولیس و فرزاد حاتمی در دقیقه 41 برای تراکتورسازی گلزنی کردند تا دیدار بزرگ هفته دوم به سود قرمزهای تهران تمام شود و یحیی با تیم محروم شده از خرید، دو بازی نخست فصل را واگذار کرده باشد.
کد خبر: ۷۱۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 03 August 2017
تیم پرسپولیس در نخستین دیدار هفته دوم در خانه تراکتورسازی تبریز از سد این تیم بحران زده و متحول شده ، گذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز هفته دوم لیگ برتر تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا برانکو طلسم نبردن تیم‌های یحیی گل‌محمدی را بشکند.

گادوین منشا در دقیقه 14 و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 68 برای پرسپولیس و فرزاد حاتمی در دقیقه 41 برای تراکتورسازی گلزنی کردند.حسین زرگر قاضی دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس در این دیدار به علی طاهران و علیرضا بیرانوند کارت زرد نشان داد.

رسپولیس بازی را با پرس بسیاربالا و فشار روی خط دفاع هافبک تراکتورسازی آغاز کرد و خیلی زود بربازی مسلط شد به طوری که در ده دقیقه اول بازی عملا تراکتورسازی را تحت فشار گذاشته بود. این فشار در دقیقه سیزده نتیجه داد و گادوین منشا ضربه آزاد مستقیم روی خط محوطه هجده قدم را با ضربه بغل پای دقیق و فنی به گوشه دروازه فرستاد. 

پرسپولیس بعد از گل هم کمی برتر بود اما هرچه از زمان بازی گذشت تراکتورسازی توانست با بردن جنگ میانه میدان چند موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس خلق کند. عاقبت فرزاد حاتمی در دقیقه 39 روی اشتباه مهلک شجاع خلیل زاده توانست دروازه بیرانوند را با یک ضربه زیبای زمینی باز کند.

بردپرسپولیس درخانه تراکتور/برانکو طلسم یحیی راشکست

ورزشگاه یادگارامام تبریز / تماشاگر: 40 هزار نفر


فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایران‌پوریان، محمد نوری (از دقیقه 82 فاخر تهامی)، مهدی کیانی، علی طاهران (از دقیقه 88 امیر نصرآزادانی)، شهرام گودرزی، مهدی شریفی، محمد ابراهیمی (از دقیقه 83 محمدرضا آزادی) و فرزاد حاتمی

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان( از دقیقه 87 سیامک نعمتی)، وحید امیری (از دقیقه 88 شایان مسلح)، گادوین منشا (از دقیقه 65 کمال کامیابی‌نیا) و مهدی طارمی


شرح گل ها
  دقیقه 15: ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه تراکتورسازان را گادوین منشا با ضربه ای فنی و دقیق به گوشه زاویه موافق دروازه بان فرستاد.
 دقیقه 42: پاس اشتباه شجاع خلیل زاده با کنترل بسیار خوب محمد نوری به فرزاد حاتمی رسید تا مهاجم بلند بالای سرخپوشان تبریزی با ضربه ای دقیق از پشت محوطه جریمه توپ را به تور دروازه برساند.
 
دقیقه68: ارسال بلند وحید امیری با پرتاب دست به محوطه جریمه تراکتور رسید و پس از برگشت توپ از سوی مدافعان تبریزی توپ به کامیابی نیای تازه وارد رسید تا او با شوت سر ضرب گل دوم پرس را بزند


دقیقه 14: سانتر حسین ماهینی از جناح راست  خط دفاعی تراکتورسازی را محمد نادری به اشتباه با دست دفع کرد که حسین زرگر روی خط محوطه هجده قدم دروازه تراکتورسازی اعلام ضربه آزاد کرد. ضربه ایستگاهی را گادوین منشا از کنار دیواره دفاعی تراکتورسازی به زیبایی تبدیل به گل نخست پرسپولیس کرد.

دقیقه 28: مهدی شریفی در سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس در عرض حرکت کرد و با یک پاس در عمق محمد ابراهیمی را صاحب یک موقعیت ایده‌آل کرد که تعلل این بازیکن باعث شد ضربه او با برخورد به صادق محرمی به کرنر برود. البته بعد از ضربه کمک داور به نشانه حضور ابراهیمی در محوطه آفساید پرچم خود را بالا برد.

دقیقه 31: کرنر محسن مسلمان در رفت و برگشت در محوظه جریمه به منشا رسید که ضربه این بازیکن روی خط شش قدم با برخورد به مدافعان تراکتورسازی به کرنر رفت.

دقیقه 33: سانتر زیبای محمد ایرانپوریان با ضربه سر فرزاد حاتمی روی نقطه پنالتی همراه شد که با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 41: اشتباه شجاع خلیل‌زاده در ارسال پاس با قطع توپ او توسط محمد نوری همراه شد و این بازیکن با رساندن توپ به فرزاد حاتمی این بازیکن را در پشت محوطه پرسپولیس صاحب موقعیت کرد و حاتمی با یک ضربه زمینی زیبا گل تساوی تراکتورسازی را به ثمر رساند.

دقیقه 43: سانتر وحید امیری با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که با اختلاف از بالای دروازه گروسیان به بیرون رفت.

دقیقه 53: ضربه محمد ابراهیمی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس در دستان بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 55: یک و دوی وحید امیری با مهدی طارمی در پشت محوطه جریمه تراکتورسازی امیری را در سمت چپ محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب موقعیت کرد که پاس رو به جلوی هافبک پرسپولیس با دخالت مدافعان تراکتورسازی به کرنر رفت.

دقیقه 59: سانتر فرشاد احمدزاده از داخل محوطه جریمه تراکتورسازی روی تیر دوم با ضربه سر مدافعان تراکتورسازی دفع شد.

دقیقه 63: پاس وحید امیری در داخل محوطه جریمه با دخالت مهدی طارمی به گادوین منشا رسید که ضربه مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: پرتاب اوت وحید امیری از سمت چپ خط دفاعی تراکتورسازی با دخالت فرزاد حاتمی روی توپ همراه و باعث شد توپ در داخل محوطه جریمه به کمال کامیابی‌نیا برسد و این بازیکن با کنترل سینه و یک ضربه دقیق گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 76: پاس در عمق هافبک‌های تراکتورسازی با فرار مهدی شریفی همراه شد که تعلل این بازیکن و دخالت محمد انصاری باعث شد یک موقعیت بسیار خوب برای تراکتورسازی از دست برود.

دقیقه 78: پاس صادق محرمی به فرشاد احمدزاده با ضربه این بازیکن در پشت محوطه جریمه تراکتورسازی همراه شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83: به دنبال خروج فرزین گروسیان از درون دروازه ضربه محسن مسلمان از میانه میدان با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 87: کرنر مهدی کیانی با ضربه سر فرزاد حاتمی از داخل محوطه جریمه پرسپولیس همراه شد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88: سانتر محمد ایرانپوریان با دخالت فرزاد حاتمی روی توپ همراه شد و در ادامه ضربه سر فاخر تهامی در دستان بیرانوند قرار گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان