بازدید 2987

تراکتور-پرسپولیس/یحیی به برانکو درس پس می دهد؟

کد خبر: ۷۱۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 03 August 2017
قطعا حساس‌ترین دیدار این هفته در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از نمایش قابل قبول مقابل فولاد به مصاف یکی از جدی‌ترین رقبای خود در فصول اخیر می‌روند. تراکتورسازی بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان قصد دارد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را دست خالی به تهران بازگرداند اما مشکل مهم تراکتورسازان غیبت سینا عشوری و عارف آغاسی به دلیل مصدومیت است.

به گزارش تابناک ورزشی، گل‌محمدی که به دلیل محرومیت تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات با دست خالی لیگ را آغاز کرد، با مصدومیت این دو بازیکن و همچنین هادی محمدی در پیش فصل با دستانی خالی‌تر از قبل به مصاف شاگردان سابق خود خواهد رفت. قطعا تقابل یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی، محمد نوری و فرزاد حاتمی به عنوان پرسپولیسی‌های سابق با سرخپوشان از جذابیت‌های این مسابقه خواهد بود.

برانکو که در سه سال حضور خود در فوتبال ایران به بیشتر رکوردها دست یافته است با انگیزه بیشتری در دیدار امروز حاضر خواهد شد تا رکورد منفی عدم برتری مقابل تیم‌های یحیی گل‌محمدی را نیز از بین ببرد. تراکتورسازان اگر قصد برتری مقابل پرسپولیس را دارند باید از تجربه شکست هفته گذشته خود مقابل استقلال خوزستان درس گرفته و قدر فرصت‌های خود را مقابل یکی از مستحکم‌ترین خطوط دفاعی فوتبال ایران بهتر بدانند.

پرسپولیس در غیاب علی علیپور به احتمال فراوان برای اولین بار از زوج مهدی طارمی و گادوین منشا استفاده خواهد کرد تا رسما از زوج ترسناک خط حمله خود از ابتدای یک مسابقه رونمایی کند. کسب امتیاز از تبریز قطعا مهمترین هدف برانکو در دیدار امروز است و به هیچ وجه دوست نخواهد داشت نخستین شکست خود را در هفته دوم تجربه کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس