بازدید 2159

کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی

کد خبر: ۷۱۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 02 August 2017
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات ضربتی ضمن انهدام چهار باند بزرگ قاچاق مواد مخدر، یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی را کشف کردند.
 
به گزارش آرمان، سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در ادامه ماموریت‌های ویژه خود برای مقابله با شبکه‌ها و باندهای قاچاق مواد افیونی از ورود محموله‌های سنگین مواد مخدر از مسیرهای‌های استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: ماموران این پلیس پس از انجام یک کار دقیق و حساب شده علمی و تخصصی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان، طی یک عملیات ویژه و ضربتی چهار باندی که در زمینه حمل و انتقال مواد از مرزهای شرقی به داخل کشور فعالیت می‌کردند را دستگیر و مقدار یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی را از آنان کشف کردند.
 
وی گفت: مواد افیونی کشف شده شامل ۲۴۰ کیلوگرم هروئین، ۲۰۰ کیلوگرم حشیش و یک تن و ۲۶۰ کیلوگرم تریاک است.
 
آقا خانی با بیان اینکه محموله‌های مذکور در منطقه شرق استان کشف شدند گفت: در این عملیات ۱۱ قاچاقچی که قصد انتقال این مواد توسط چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین را به استان‌های شمالی کشور داشتند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
آقاخانی با بیان اینکه، توزیع مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر در سطح جامعه زیبنده پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نیست اظهار داشت: از همه شهروندان می‌خواهیم که در پاکسازی محلات از لوث این گونه افراد به پلیس کمک کنند و هرگونه اطلاع و آگاهی در زمینه فعالیت توزیع‌کنندگان مواد مخدر را در اختیار ماموران ما قرار دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر