بازدید 2368
خبر

عضو هیات رییسه فدراسیون استعفا کرد

آقای اصفهانیان دیگر در شورا نیست و وقتش آزاد شده و می‌خواهد کارهای داوری را خودش انجام دهد. زمانی که او هست دیگر نیازی به 2 نفر در خصوص مسائل داوری نیست.
کد خبر: ۷۱۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 01 August 2017
رئیس دپارتمان داوری گفت: صحبت‌های اولیه را در خصوص استعفایم انجام داده و منتظر تصمیم‌گیری فدراسیون هستم.

به گزارش تبناک ورزشی، حسن کامرانی‌فر در خصوص اینکه چرا از برخی جریان‌ها در فدراسیون ناراحت است، گفت: در هر صورت آقای اصفهانیان دیگر در شورا نیست و وقتش آزاد شده و می‌خواهد کارهای داوری را خودش انجام دهد ضمن اینکه او رئیس کمیته داوران، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز محسوب می‌شود و زمانی که او هست دیگر نیازی به 2 نفر در خصوص مسائل داوری نیست.

وی ادامه داد: اصفهانیان می‌خواهد خودش کارها را دستش بگیرد و 2-3 هفته هم هست که چیدمان داوری را انجام داده و می‌خواهد این روال را ادامه دهد. طبق آئین‌نامه چیدمان را باید دپارتمان داوران انجام داده و آن را به تائید کمیته داوران برساند که طی همه این ماه‌ها، ما این کار را در دپارتمان انجام دادیم اما گویا رئیس کمیته داوران می‌خواهد خودش داوران را چیدمان کند. الان هم او تمام کارهای دپارتمان را شخصاً انجام می‌دهد و نامه‌نگاری‌ها نیز با امضای او انجام می‌شود.

کامرانی‌فر در مورد اینکه آیا استعفای خود را به تاج تقدیم کرده است یا خیر، گفت: صحبت‌های اولیه را در این خصوص انجام دادم و منتظر تصمیم‌گیری فدراسیون هستم. تا زمانی که می‌توانستم با تمام توان برای داوری کار کردم و علاقه دارم این روال علمی و منطقی در کنار روند جوان‌گرایی که در بحث داوری آغاز شده، ادامه داشته باشد.

رئیس دپارتمان داوری در پایان گفت: نظر فدراسیون تائید و ادامه همکاری است و روندی که آغاز شده ادامه پیدا کند اما باز هم معتقدم در یک مجموعه 2 نفر نمی‌توانند کار کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار