بازدید 2836

حکام سعودی برای بازگشت حیثیت خود امنیت حجاج را تأمین می‌کنند

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی معتقد است عربستان برای اینکه مجددا در جامعه جهانی زیر سؤال نرود قطعا امنیت حجاج را تأمین می‌کند.
کد خبر: ۷۱۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 31 July 2017
فرهاد تجری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون برگزاری حج 96 و ابعاد مختلف آن گفت: حج تمتع نوعی جهاد اکبر است که حجاج می توانند از این فضا برای آگاهی بخشی سایر مسلمانان استفاده کنند.

نماینده مردم قصرشیرین و سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با توجه به اینکه سفر حجاج آغاز شده و از طرفی صهیونیست ها نیز اعتقادات مسلمانان را هدف قرار داده اند تا به مسلمانان ضربه وارد کنند، لازم است تا بخشی از جامعه مسلمانان که آگاه تر هستند آن عده که نسبت به برخی حقاقی دور مانده اند را آگاه کنند.

وی افزود: امروز آمریکا برای جلوگیری از روشنگری ها قصد دارد جلوی برگزاری حج را به هر طریقی بگیرد اما مسلمانان می توانند در جریان حج نواقصی را که صهیونیست ها برای قدس شریف ایجاد کرده اند در این زمان برجسته سازی کنند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه عربستان تأکید داشته که قطعا امنیت حجاج را تأمین می کند، خاطرنشان کرد: حکام سعودی برای حیثیت خود نیز که شده و برای به بار نیامدن فضاحتی جدید در حفظ امنیت حجاج، قطعا نسبت به تأمین امنیت حساس خواهند بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر