بازدید 1711

مورالس: تحریم های آمریکا مغایر با قوانین بین الملل است

رئیس جمهوری بولیوی در واکنش به تحریم های سه گانه کنگره آمریکا، واشنگتن را تهدیدی علیه سازمان ملل و قوانین بین الملل توصیف کرد.
کد خبر: ۷۱۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 31 July 2017
رئیس جمهوری بولیوی در واکنش به تحریم های سه گانه کنگره آمریکا، واشنگتن را تهدیدی علیه سازمان ملل و قوانین بین الملل توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تله سور، «اوو مورالس» رئیس جمهوری بولیوی در صفحه توئیتر خود نوشت: آمریکا را می توان تهدیدی برای چندجانبه گرایی، قوانین بین الملل و سازمان ملل متحد توصیف کرد.

وی این اظهارنظر را به نشانه اعتراض به بسته تحریم های جامع کنگره آمریکا که علاوه بر ایران و کره شمالی، روسیه را نیز شامل می شود؛ ایراد کرد.

موارالس در ادامه توئیت خود نوشت: آمریکا بار دیگر به دنبال اعمال تحریم های یکجانبه علیه روسیه است. این تحریم ها متناقض با قوانین بین الملل است و بولیوی آنها را رد می کند.

گفتنی است مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه مصوبه مجلس نمانیدگان شامل بسته تحریم های سه گانه ایران- روسیه- کره شمالی را تصویب کرد.

این در حالی است که احتمال می رود دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز آن را امضا کند.

از سوی دیگر، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه دیروز در پاسخ به تحریم های جدید آمریکا، ۷۵۵ دیپلمات آمریکایی را از روسیه اخراج کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان