بازدید 12287

چه کسی برنده «خنداننده شو» می‌شود؟

کد خبر: ۷۱۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 31 July 2017
درست در دقایق آغازین روز دوشنبه، میثم درویشان پور (گروه اشکان خطیبی) با محمد معتضدی (گروه رامبد جوان) برای رسیدن به فینال برنامه خنداننده شو در حال یک رقابت سخن بودند.

به گزارش جام جم آنلاین،‌ برنامه خنداونه و مسابقه خنداننده شو این روزها تبدیل به یکی از موفق ترین و پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیون شده است که مخاطبانی چند میلیونی در آن رای می دهند. حالا این مسابقه جذاب به مرحله نهایی رسیده و قرار است یکشنبه و دوشنبه شب شاهد رقابت سخت میثم درویشان‌پور با محمد معتضدی و مجید افشاری با سیده مریم کشفی باشیم. به همین بهانه مروری بر این مسابقه نیمه نهایی حساس در دو شب متوالی پیش رو داریم.

شب اول / یکشنبه 8 مردادماه


میثم درویشان پور (گروه اشکان خطیبی) & محمد معتضدی (گروه رامبد جوان)


میثم درویشان‌پور از همان دور اول مسابقات با تکیه بر تسلطی که در خاطره‌گویی و ایجاد طنز موقعیت داشت جای خودش را در دل مخاطبان خنداننده شو باز کرد.

هم گروهی‌های او در دور اول مجید افشاری، سیده زینب موسوی و بهزاد قدیانلو بودند که همگی به دور بعد راه پیدا کردند. او با محمد معتضدی در دوره‌های قبل در حالی هم گروه بود که کار رقیبش در آن‌جا به اجرای نجات کشید. در بزرگی کار او همین بس که توانست سیده زینب موسوی یا همان امپراطور کوزکوی معروف دنیای مجازی را با 884 هزار رای در یک چهارم نهایی شکست بدهد و به این دور از مسابقه برسد. میثم که این روزها به لطف خنداننده شو تبدیل به یک چهره شده است و الحق خوب هم با مخاطبانش ارتباط گرفته است.

اوضاع محمد معتضدی اما متفاوت است، او بیشتر دوبله‌طور است و حتی قبل از این سابقه حضور در خندوانه به عنوان دوبلور را هم داشته. محمد تنها کسی بود که از گروه رامبد جوان توانست به دور بعدی برسد آن هم بعد از خوش درخشیدن در اجرای نجات! حاشیه‌ها از همان ابتدا با محمد معتضدی همراه بود تا بعدها او با اجرایش در دور یک چهارم نهایی باز هم جنجالی شود، بیشترین رای را ییاورد و بازار شایعه علیه رامبد جوان را داغ کند.

پیشبینی نتیجه شب اول مسابقه کار سختی است! حدس نویسنده بر این است که اگر میثم درویشان‌پور باز هم در قالب خاطره‌گویی نقادانه حاضر شود، کار برای محمد معتضدی سخت خواهد بود و اگر محمد معتضدی به اندازه دور قبل غیرقابل پیشبینی کار کند، میثم به دردسر خواهد افتاد.

شب دوم / دوشنبه 9 مردادماه

مجید افشاری(گروه حسن معجونی) & سیده مریم کشفی(گروه شقایق دهقان)


از همان اول مشخص بود که شانس به حسن معجونی روی آورده و گروهش در طنز یک سر و گردن بالاتر از بقیه گرو‌ه‌ها بود. از گروه او، رضا بهمنی، حسین شاهرخ نیا و مجید افشاری به دور یک چهارم نهایی صعود کرده بودند که فقط یکی از آن‌ها جز چهار نفر نهایی شد. آن هم کسی نبود جز مجید افشاری که انصافا تا به اینجای کار خوش درخشیده است.

بزرگ‌ترین نقطه قوت اجراهای مجید، قلم اوست. او از دور اول، متن‌ اجراهایش را خودش می‌نویسد و هر بار مخاطب را غافلگیر می‌کند. البته نوعی خستگی و لحن بامزه‌ در کلام و نوع استندآپش وجود دارد که از همان اول لبخند روی مخاطب می‌آورد. به هر حال سیده مریم کشفی کار سختی برای رقابت با این نابغه تازه کشف شده دارد. پست‌های اینستاگرامش نشان می‌دهد پیش از این در هنر دستی بر آتش داشته. او هم بعد از معرفی در خنداننده رقم فالورهایش به میزان قابل توجهی بالا رفته و جالب اینجاست که فن پیجهای متعددی هم دارد!

وقتی مردم متوجه شدند امپراطور کوزکو در گروه خانم‌های خنداننده شو حضور دارد، کمتر کسی به بالا آمدن سیده مریم کشفی فکر می‌کرد.

مریم که کاراکتر بانمکی دارد با غر زدنهایش دل خیلی‌ها را به دست آورد. علیالخصوص در اجرایی که به پیام‌های بازرگانی ایراد میگرفت. او در آن استندآپ با بالاترین رای به دور بعد صعود کرد و حالا یک تیپ و ژست اجرا پیدا کرده است. شوخی‌های ساده او همه گیر است، به همین دلیل مثل بعضی کنایه‌های مجید افشاری نیاز به تامل ندارد و شاید همین قضیه روی تعداد بالای رای هایش تاثیرگزار باشد. البته اگر بتواند بم و زیر بودن صدایش را کنترل کند! او همان‌طور که در بیو اینستاگرامش نوشته تا قبل از خنداننده به هنر ربطی نداشته و این روزها پست های متعددی از خندوانه می گذارد.

به هر حال باید منتظر ماند تا یک شنبه و دوشنبه (یعنی فردا و پس فردا) چه اتفاقی می‌افتد! پیش بینی شما برای نفرات اول تا سوم خنداننده شو چیست؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۳
با اجرای دیشب شک نکنید میثم درویشان پور به فینال میره. بین مریم کشفی و مجید افشاری، مجید یه سر و گردن بالاتره ولی مریم رای خانم ها را داره.
لذا اگه اتفاق خاصی نیفته مجید و میثم فینالی جذاب در حد ال کلاسیکو خواهند داشت
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
به نظرم میثم درویشیان پور حذف میشه. از این جور خاطره گوها تو هر خانواده ای یکی هست ولی از نوع آقای محمد معتضدی کم پیدا میشه.
چه چیزهای واهی باید دید و شنید!!!!!!!!!
به نظرم هشت نفر مرحله یک چهارم کم و بیش به یک اندازه قوی بودن البته هر کدوم ویژگیهای متفاوتی داشتن. به همین خاطر اگه هر 4 نفری که حذف شدن بالا میومدن هم عجیب نبود. شخصا ترجیح میدادم میثم درویشانپور و محمد معتضدی فینال میرسیدن . اجرای دیشب هر دو نفر فوق العاده بود ولی به این توجه کنید که میثم یک بامزگی ذاتی داره ولی محمد اونو نداره ولی به شدت هنرمنده. رقص شکار دیشبش به نظرم اوج خنداننده شو بود. امیدوارم اول بشه.
به نظر من اجرای اول مجید خوب بود ولی بقیه اجراهاش خوب نبود. به نظرم مریم میره فینال. نه به خاطر رای خانمها. بلکه به خاطر اینکه واقعا کارش بهتره
2
رضا استند بهتر از همه بود که با تقلبی که خود رامبد هم به آن اذعان کرد از دور خارج شد. من که اصلا اهل رأی و این چیزا نیستم به ایشان رأی دادم. اگر تقلب نمیشد ایشان برنده بلامنازع خنداننده شو می شد. حال که گذشته ها گذشته و به نیمه نهایی رسیدیم. اگر باز تقلب صورت نگیرد مجید افشاری برنده خواهد شد. دیشب میثم درویشان پور همانطور که آقای معجونی گفتند متن کم داشتند.
محمد معتضدی یه دونه است ! همه چیزش عالیه . نشست و برخاست، کلام، صدا، بازی با موسیقی، متن، خاص بودن و .....
هیچ کس نمی تونه مثل محمد معتضدی این همه تنوع و خلاقیت داشته باشه.

به جز محمد معتضدی، مجید افشاری خاطره گویی هاش و لحنش خیلی عالیه که یه حالت ساده و دلنشینی داره .

به نظر من محمد معتضدی قهرمان می شه و مجید افشاری، دوم
هردومرخص بودند خصوصا اولی
به نظر من مجید افشاری نفر اول خواهد شد.
چه موضوع مهمي رو بررسي كرديد!!!
فكر ميكنيد مردم ايران به اين سادگي ميخندند ؟ يعني ميتونن بخندند؟
خطاب به نظر امير و يكي دو تا از دوستان ديگر مبني بر چه موضوع مهمي !
نه فقط مسابقه استيج خوبه ! من خودم بيننده هر دو هستم ولي تلاش مربيان و شركت كننده ها در مسابقه خنداننده شو واقعا قابل تقدير است . اين مسابقه از يك چهارم واقعا هيجان انگيز هم شده
ولی خداییش زینب موسوی حیف شد ها! جاش خالیه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر