بازدید 6708

وضعیت اسفناک ورزشکاران ایران در لهستان + عکس

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: عکس منتشر شده از استراحت ملی پوشان کاراته در ایستگاه قطار بوده و متاسفانه تنها با هدف حاشیه سازی منتشر شده است.
کد خبر: ۷۱۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 30 July 2017

به گزارش تابناک ورزشی، انتشار یک عکس از استراحت اعضای تیم ملی کاراته در کنار یکی از خیابان های شهر «ورشو» در لهستان، از روز گذشته حاشیه هایی را در پی داشته است. 

در همین رابطه شهرام هروی سرمربی تیم ملی به مهر گفت:پروازهای ورودی به شهر «ورسلاو» به لحاظ زمانی مناسب نبود و ما مجبور شدیم پس از ورود به ورشو از طریق کیف، با قطار به این شهر برویم.

وضعیت اسفناک ورزشکاران ایران در لهستان + عکس 

وی افزود: پس از تهیه بلیط، باید تا رسیدن قطار دو ساعت منتظر می ماندیم که اعضای تیم به دلیل خستگی روی سکوی توقف قطار به استراحت پرداختند و چاره ای دیگری هم نبود. 

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: وقتی به محل برگزاری رسیدیم، متوجه شدیم میزبان یک خوابگاه دانشجویی که فاقد کمترین امکانات رفاهی بود را برای اسکان تمامی شرکت کنندگان تدارک دیده بود که از سوی فدراسیون یکی از بهترین های هتل های شهر انتخاب و اعضای تیم ملی به آنجا منتقل شدند. 

هروی در پایان گفت: قبول دارم استراحت در چنین وضعیتی در شان ملی پوشان نیست و متاسفانه دوستی که اقدام به چنین کاری کرده هدفی جز برهم زدن آرامش حاکم بر کاراته کشور را نداشته و فکر می کنم این اقدام به دور از اخلاق  و معرفت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر