بازدید 11365

انهدام باند ۶‌نفره یک شرکت هرمی

کد خبر: ۷۱۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 30 July 2017
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری 6 نفر از اعضای باند شرکت هرمی که اقدام به کلاهبرداری از 220 نفر کرده بودند خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار علی اکبر جاویدان با بیان این مطلب گفت: از پنج سال گذشته اعضای باندی در استان گلستان که با ماهیت شرکت‌های هرمی در حال فعالیت بود به‌دلیل دستگیری عناصر اصلی و شاخه‌های بالادستی آنها در تهران فعالیتش را به حداقل ممکن رسانده بود اما هنور با تغییر نوع فعالیت سعی داشت تا اقدامات غیرقانونی و کلاهبرداری خود را ادامه دهد.
 
وی افزود: این تیم هرمی که در سطح استان گلستان و حتی در یک سال اخیر از برخی استان‌های دیگر نیز عضوگیری کرده بود، با ارائه وعده اشتغال و فعالیت‌های تجاری به صورت هرمی از افراد با مبالغ مختلف وجوهی را دریافت می‌کرده و اعلام می‌کردند که هرکسی بیشتر در شرکت سرمایه‌گذاری کند قطعا سود بیشتری دریافت خواهد کرد.
 
سردار جاویدان ادامه داد: پس از کسب خبر تشدید فعالیت اعضای این گروه توسط اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان گلستان، پیگیری و بررسی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان گلستان قرار گرفت.
 
وی در خصوص آخرین اقدامات پلیس برای دستگیری اعضای اصلی این شرکت هرمی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گلستان، 6 نفر از اعضای اصلی این شرکت در استان شناسایی و دستگیر شدند.
 
سردار جاویدان افزود: در بررسی‌ها و اعترافات متهمان تا الان مشخص شده که این افراد موفق به عضوگیری 220 نفر از افراد در این شرکت هرمی شده‌اند. فرمانده انتظامی استان بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده، پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل