بازدید 3899
۲
سوژه

این جوان شمالی؛ ابزار برانکو برای فراموشی رامین

برانکو قصدی دیگر هم در سر دارد؛ اینکه کسی جای خالی رضاییان را که بخاطر سلیقه های شخصی سرمربی، آواره اروپا (!) شد را احساس نکند.صادق محرمی به این ترتیب گزینه اول سمت راست پرسپولیس خواهد بود
کد خبر: ۷۱۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 30 July 2017
بعد از اضافه شدن شایان مصلح و شجاع خلیل‌زاده به ترکیب دفاعی پرسپولیس، محتمل‌ترین گزینه برای خروج از چیدمان 4 نفره برانکو در خط دفاع فصل جدید، صادق محرمی بود. 

به گزارش تابناک ورزشی، بازگشت محمد انصاری به سمت چپ و حسین ماهینی به سمت راست، با حضور سیدجلال و شجاع در نقش دفاع مرکزی، شماتیکی بود که ذهن غالب پرسپولیسی‌ها آن را بعید نمی‌دانست. 
در این شرایط محرمی و مصلح به انتخاب دوم سرمربی پرسپولیس برای دو سمت خط دفاع تبدیل می‌شدند اما هفته اول لیگ هفدهم ماجرای دیگری را نشان داد که با وجود دوری یک هفته‌ای صادق محرمی از پرسپولیس و حضور در اردوی تیم ملی امید، در ترکیب ثابت برانکو حضور داشت تا سمت راست خط دفاع را در اختیار بگیرد.

برانکو برای این کار مطابق فصل گذشته حسین ماهینی را به سمت چپ برد و شایان مصلح را که مدافع چپ کلاسیک پرسپولیس است نیمکت نشین کرد. هفته قبل برانکو گفته بود می‌خواهد مصلح را هم مثل دیگر شاگردان‌اش به بازیکنی با قابلیت بازی در دو یا چند پست تبدیل کند. 
اتفاقی که نشان می‌دهد اعتقاد برانکو به شماره 2 جدید پرسپولیس تا اندازه‌ای هست که تغییر پست بازیکنانی مثل ماهینی و مصلح را شاهد باشیم تا او در ترکب اصلی قرار بگیرد. این‌ نشانه‌ها برای این که صادق محرمی را پسر جدید برانکو بدانیم کافی است. هر چند برانکو قصدی دیگر هم در سر دارد؛ اینکه کسی جای خالی رضاییان را که بخاطر سلیقه های شخصی خودش آواره اروپا (!) شد را احساس نکند.

این جوان شمالی؛ ابزار برانکو برای فراموشی رامین
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رامین رضاییان بارد پیشنهادات تیمهای لیگ برتری بخصوص ردپیشنهاد دو میلیارد وپانصد میلیون تومانی استقلال از برانکو هم معروفترشد اگر برانکوهم نزد طرفداران پرسپولیس فراموش شود رضاییان باغیرت هرگز فراموش نخواهدشد وچهل میلیون طرفدارپرسپولیس برای رفتن برانکو وآمدن رضاییان به تیم محبوبش لحظه شماری میکنند
رضاییان باغیرت ومتعصب هرگز ازقلب میلیونها طرفدارپرسپولیس بیرون نخواهدرفت وبه امیدروزی هستیم که با اخراج برانکو عقده ای ولجبازاوبه تیمش برگردد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل