بازدید 2009

فرمانده آمریکایی: ترامپ بخواهد به چین حمله اتمی می‌کنیم

فرمانده ناوگان آمریکا در اقیانوس آرام در یک کنفرانس امنیتی گفت، چنانچه دونالد ترامپ دستور بدهد، طی چند روز یک حمله هسته‌ای علیه چین انجام می‌دهد.
کد خبر: ۷۱۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 29 July 2017
فرمانده ناوگان آمریکا در اقیانوس آرام در یک کنفرانس امنیتی گفت، چنانچه دونالد ترامپ دستور بدهد، طی چند روز یک حمله هسته‌ای علیه چین انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هندوستان تایمز، آدمیرال اسکات سوئیفت، فرمانده ناوگان آمریکا در اقیانوس آرام پس از رزمایش مشترک واشنگتن – کانبرا در کنفرانس امنیتی دانشگاه ملی استرالیا به یک سوال فرضی پاسخ داد. این رزمایش که در نزدیکی سواحل استرالیا بود، با نظارت یک کشتی چینی مخصوص جمع آوری اطلاعات در شمال شرقی استرالیا انجام شد.  

این نظامی آمریکایی در پاسخ به سوال یکی از چهره‌های آکادمیک مبنی بر اینکه اگر ترامپ دستور بدهد او به چین حمله هسته‌ای می‌کند یا خیر، گفت: پاسخ آری است.

او افزود: هر عضو ارتش آمریکا برای دفاع از قانون اساسی آمریکا مقابل تمام دشمنان داخلی و خارجی،‌ اطاعت از افسران و رئیس‌جمهوری آمریکا به عنوان فرمانده کل قوا قسم خورده است. این اساس دموکراسی آمریکاست و هر زمان که شما ارتشی داشتید که از کانون توجه و اعتقاد به کنترل غیرنظامی خارج می‌شد، پس از آن ما به مشکل بزرگی برخورد می‌کنیم.   

سخنگوی ناوگان آمریکا در اقیانوس آرام گفته است که پاسخ آدمیرال سوئیفت بازتاب اصول کنترل غیرنظامی بر ارتش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار