بازدید 2123

عمر البشیر: تحریم‌های آمریکا روزی را از ما سلب نمی‌کند

رئیس جمهوری سودان اعلام کرد که محاصره اقتصادی تحمیل شده توسط آمریکا بر سودان مانع رسیدن هوا و باران و روزی به این کشور نخواهد شد.
کد خبر: ۷۱۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 29 July 2017
رئیس جمهوری سودان اعلام کرد که محاصره اقتصادی تحمیل شده توسط آمریکا بر سودان مانع رسیدن هوا و باران و روزی به این کشور نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، عمر البشیر، رئیس جمهوری سودان در سخنانی که مقابل هزاران تن از حامیانش به مناسبت افتتاح پل جدیدی در رود نیل آبی در منطقه سوبا در جنوب خارطوم ایراد کرد، گفت: هر چقدر که عرصه را بر ما تنگ کنند و آنها که برای بیش از ۲۰ سال ما را محاصره کرده‌اند، اما نخواهند توانست که هوا، باران و روزی را از ما بگیرند.

وی افزود: هر چقدر که ما را محاصره کنند ما با طرح توسعه‌ای جدیدی به آنها پاسخ خواهیم داد. سر ما بالا است و ما خوار نخواهیم شد و در مقابل هیچ کس تسلیم نمی‌شویم.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اخیراً تصمیمی را مبنی تعلیق سه ماهه لغو دائمی تحریم‌ها علیه سودان اتخاذ کرد.

پیشتر در برخی از گزارش‌های آمریکایی اعلام شد که همکاری نظامی میان سودان و کره شمالی عامل اصلی در تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای تعلیق سه ماهه لغو دائمی تحریم‌ها علیه سودان بوده است اما خارطوم اعلام کرد که هیچ ارتباطی میان دولت سودان با کره شمالی وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر