بازدید 1409

مجری «الجزیره» شاه عربستان را به سخره گرفت

مجری شبکه «الجزیره» بیانیه عربستان سعودی درباره بازگشایی مسجدالاقصی به همت پادشاه این کشور را به سخره گرفت.
کد خبر: ۷۱۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 29 July 2017
مجری شبکه «الجزیره» بیانیه عربستان سعودی درباره بازگشایی مسجدالاقصی به همت پادشاه این کشور را به سخره گرفت.

به گزارش فارس، «فیصل قاسم» مجری سوری شبکه الجزیره بیانیه دیوان پادشاهی عربستان درباره علت بازگشایی مسجدالاقصی را به تمسخر گرفت؛ در این بیانیه برداشتن گیت‌های تردد، دوربین‌های هوشمند و غیره در برابر ورودی‌های مسجدالاقصی به تلاش های «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان نسبت داده شده بود که اکنون در سفر تفریحی مغرب است.

قاسم در صفحه توئیتر خود نوشت: سران عرب در حالی که در تفریح هستند، مسجدالاقصی را بازگشایی می‌کنند؛ اگر آنها در مقدمه ارتش بودند چه می‌شد؟ حتما روم را فتح می‌کردند و اندلس را بازپس می‌گرفتند.


وی افزود: طرف‌های عربی بسیاری پیروزی مسجدالاقصی را به خود نسبت دادند؛ با وجود اینکه این طرف‌ها اصلا جرأت نکردند بسته شدن مسجدالاقصی را محکوم کنند پس چگونه جرأت این را داشته باشند که اسرائیل را مجبور به بازگشایی مسجدالاقصی کنند.

پس از آنکه 3 جوان فلسطینی در یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی اقدام به انجام عملیات استشهادی کردند؛ این مسجد از 14 جولای تا جمعه (دیروز) تحت تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی قرار داشت تا اینکه سرانجام این رژیم در برابر اراده و مبارزه ملت فلسطین تسلیم شد و تمام ورودی‌های مسجدالاقصی را بازگشایی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار