بازدید 10672

کشف جسد راهنمای تور گردشگری

کد خبر: ۷۱۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 29 July 2017
تیم‌های امدادی وعملیاتی سرانجام پس از هشت روزجست‌و‌جوی بی‌وقفه دردره ارواح -منطقه «چال کندی» شهرستان دزفول- موفق به کشف جسد راهنمای تورگردشگری شدند. 

به گزارش ایران، درجریان این حادثه دلخراش 19 نفر از اعضای گروه هنگام شنا درگرداب گرفتارشده بودند که 14 نفر از آنها نجات یافتند. 

تاکنون اجساد سه نفر از قربانیان کشف شده و از سرنوشت دوگمشده دیگرخبری نیست.این جسد پیش از ظهر پنجشنبه با تلاش شبانه روزی تمام گروه‌های امداد و نجات و نیز نیروهای محلی در منطقه چال کندی پیدا و پس از انتقال به ساحل رودخانه دز و شناسایی هویتش به سردخانه منتقل شد.

با گذشت 11 روز از حادثه چال کندی دزفول، همچنان جست‌و‌جوها برای یافتن ردی از محمدرضا پیرمحمدی و حسن (محمود) غلام‌نژاد 2 مفقود دیگر این حادثه ادامه دارد.

«عظیم رضای مرساق» مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: جسد کشف شده متعلق به محمود مهربان فر، راهنمای تور گردشگری است که با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه تمام نیروهای امداد و نجات از دستگاه‌های مختلف و نیز نیروهای محلی روز پنجشنبه کشف و شناسایی شد.منطقه گردشگری «چال کندی» در بالادست رودخانه دز در فاصله 15 کیلومتری از سد تنظیمی دز واقع است.

این منطقه با عمق زیاد، شدت جریان آب و وجود گرداب برای شنا بسیار خطرناک است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار