بازدید 2782

گرمازدگی، ۶ پاکبان بوشهری را روانه بیمارستان کرد

کد خبر: ۷۱۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 29 July 2017
در روزهای گذشته، ۶ نفر از پاکبانان بوشهری به علت گرمازدگی روانه بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر گرمازدگی پاکبانان بوشهری منتشر شد. از قرار معلوم، گرمای شدید هفته گذشته، ۶ نفر از پاکبانان بوشهری را روانه بیمارستان کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر با بیان اینکه ۳۴۰ پاکبان در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز مشغول فعالیت در سطح شهر بوشهر هستند، گفت: گرمای طاقت‌فرسا به همراه رطوبت شدید هوا شرایط کاری بسیار سختی را برای کارگران بوشهری فراهم کرده است.

مسعود غلامزاده فرد افزود: در روزهای گذشته ۶ نفر از پاکبانان بوشهری به دلیل دما و رطوبت بالای هوا دچار گرمازدگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: با تماس شهروندان و حضور به موقع اورژانس، اقدامات درمانی مورد نیاز این ۶ پاکبان انجام شد و اکنون در وضعیت خوب جسمانی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های هوا‌شناسی و دمای هوا اقدامات پیشگیرانه برای کمک به پاکبان‌های زحمتکش شهرداری انجام داده بودیم اما گرمای بی‌سابقه و رطوبت بالای نود درصد هوا موجب شد تا تعدادی از این عزیزان حین انجام فعالیت دچار گرما زدگی شوند.

غلامزاده فرد تصریح کرد: برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، ساعت کاری پاکبانان در نوبت صبح را از ۶ به ۴ صبح منتقل کردیم تا فشار کمتری به ایشان وارد شود اما کاهش فاصله دما در شب و روز مشکلات جوی در استان بوشهر را افزایش داده به‌گونه‌ای که تفاوت چندانی بین دمای روز و شب در بوشهر وجود ندارد و همین مسئله سبب بروز اتفاقات اینچنینی حتی در شب نیز خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل