بازدید 5234
واکنش

حمله منصوریان به ساکت:لعنت به بی‌سوادی و قوانین فیفا!

من از شما سؤال می‌پرسم آیا ما از قوانین فیفا و AFC جلوتر هستیم؟ من ظهر به آقای تاج گفتم شما به هر کسی بگویید بازیکنان ما را محروم کرده‌اند به شما می‌خندند. شما بروید از آقای براتی سؤال کنید
کد خبر: ۷۱۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 28 July 2017
سرمربی استقلال بعد از شکست تیمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: به هواداران زرد طلایی تبریک می‌گویم و مردم خوب آبادان. به ساکت تبریک می‌گویم و لعنت به بی سوادی و قوانین فیفا! لعنت به قوانینی که در مملکت ما رعایت نمی شود. لعنت به این میز که وقتی پشت آن می‌روی یادت می‌رود که کجا بودی!

به گزارش تابناک ورزشی، منصوریان تاکید کرد: نمی‌دانم ساکت می‌داند که استقلال نیمی از هواداران فوتبال ایران را دارد؟ من تا امروز ظهر صبر کردم. کمترین توقع این بود که با ما قانونی برخورد شود. من امروز ظهر به آقای تاج گفتم شما با محروم‌ کردن‌تان به قوانین توهین کردید، هرچند خیلی از خبرنگاران و سایت‌های ورزشی به قوانین بیشتر وابسته بودند و طی هفته گذشته بارها و بارها در این مورد مطلب نوشتند.

وی تأکید کرد: به آقای تاج قول داده بودم که صحبت نمی‌کنیم اگر طبق قانون با ما برخورد شود ولی به نظرم یک سیستم دیکتاتوری در حال اجرا شدن است و ما با سخت‌ترین شرایط پا به این مسابقه گذاشتیم. زمانی که مقابل العین حساس‌ترین بازی را در پیش داشتیم و امید ابراهیمی مصدوم بود نورافکن را به تیم ملی دادیم حتی ضرر هم کردیم. از سوی دیگر وریا غفوری را به تیم ملی بزرگسالان دادیم که او با آسیب‌دیدگی منیسک روبه‌رو شد ولی با افتخار گفتم که بازیکنان باید افتخار کنند در تیم ملی مصدوم شوند آن زمان ما سرباز وطن شدیم ولی حالا با ما اینگونه برخورد می‌شود.

حمله منصوریان به ساکت:لعنت به بی‌سوادی و قوانین فیفا!

 سرمربی استقلال تأکید کرد:‌مگویان و پادوانی مصدوم بودند و رابسون هم از تیم ما رفت. پژمان منتظری هم هنوز تکلیف کارت بازی‌اش مشخص نبود از طرفی ابراهیمی، باقری و اسماعیلی هم مصدوم شده بودند به همین علت ما روز بیست و چهارم ماه پیش نامه‌ای به آقای افتخاری نوشتیم و به او توضیح دادیم که این بازیکنان را نیاز داریم.

منصوریان افزود: نامه ما به همراه نامه مدیرعامل باشگاه استقلال پیوست شد و به دفتر ساکت و تاج رفت. آقایان اعلام کردند که بازیکنان ما محروم شدند و من از شما سؤال می‌پرسم آیا ما از قوانین فیفا و AFC جلوتر هستیم؟ من ظهر به آقای تاج گفتم شما به هر کسی بگویید بازیکنان ما را محروم کرده‌اند به شما می‌خندند. شما بروید از آقای براتی سؤال کنید که آیا این قانون درست است یا خیر. از آقای حسن‌زاده بپرسید که وقتی خدمت او رسیدیم و به او گفتیم که برای شما نامه فرستاده‌ایم او اعلام کرد نامه‌ای به دست‌مان نرسیده است.

وی تأکید کرد: به خاطر حرف حسن‌زاده مجبور شدیم نامه‌هایی را که خودمان نوشتیم و به دفتر ساکت و تاج رفته بود به او نشان دهیم. همانجا حسن‌زاده به ما گفت که تراکتورسازی هم چنین نامه‌ای زده و بازیکنانش محروم نمی‌شوند. اصلاً من از شما سؤال می‌کنم آیا فیفادی منظورش زمان‌بندی نیست؟ چرا 4 بازیکن منچستر به فینال زیر 22 سال اروپا نرفتند؟ چون آیین‌نامه فیفا و هیأت رئیسه آنها اعلام کرده است حضور بازیکنان باشگاهی در رده امید و زیر 20 سال الزامی نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی