بازدید 3136

تنها کارشناسی که می گویدگل پرسپولیس آفساید نبود

ازجامعه داوری متعجبم چرا جو و فشار کاذب برای داوران ایجاد می کنند گل اول پرسپولیس را که اکثر کارشناسان داوری آفساید اعلام کردند شاهکار کمک اول بود که به درستی اعلام آفساید نکرد
کد خبر: ۷۱۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 28 July 2017
در حالی که اکثر قریب به اتفاق کارشتاسان داوری فوتبال، گل امیری به فولاد را آفساید دانستند، کارشناس سرشناس و قدیمی داوری فوتبال معتقد است گل اول پرسپولیس روی شاهکار کمک اول داور بازی به ثمر رسید و کاملا صحیح بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت زاهدی فر داور بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان و همچنین نظرات کارشناسان داوری در مورد این داور گفت: ازجامعه داوری متعجبم چرا جو و فشار کاذب برای داوران ایجاد می کنند گل اول پرسپولیس را که اکثر کارشناسان داوری آفساید اعلام کردند شاهکار کمک اول بود که به درستی اعلام آفساید نکرد چون بطور کلی شرایط آفسایدی وجود نداشت زیرا مدافع فولاد عبدالله کرمی توپ را مستقیم به مهاجم حریف پاس داد.

وی افزود: برای اخطار اول علیپور داور به درستی وبرابر قانون به علت شبیه سازی اخطار داد چه لزومی دارد مهاجم داخل محوطه به توپ ضربه بزند وبدون آنکه مدافع علیه او خطایی مرتکب شود او خود را سرنگون کند. درمورد اخطار دوم هم با توجه به زاویه مناسب و نزدیکی کمک داور دوم  و اطلاع رسانی کمک داور طبق قانون به درستی از  کارت دوم استفاده کرد.

این کارشناس داوری تصریح کرد: داور به جز اخطاری که به مبعلی داد (روی مبعلی خطای سرنگون شدن انجام شد )بقیه اخطارها صحیح بود دردقیقه24 مدافع فولاد داخل محوطه جریمه بادست راست علیپور را سرنگون کرد که میتوانست ضربه پنالتی باشد ولی دردقیقه 27 که داخل محوطه جریمه  توپ به دست مدافع فولاد برخورد کرد خطای هندی رخ نداد. چون مدافع درشرایط بی تعادلی وبا حالت طبیعی توپ به  دستش برخورد کرد  در مجموع چون تصمیمات اشتباه تیم داوری نتیجه بازی را رقم نزد بنابراین عملکرد تیم داوری خوب تلقی می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان