بازدید 2148

بحران قطر به بن بست رسیده است

رسانه های آمریکایی با استناد به اطلاعات جدید گزارش دادند که بحران در روابط با کشورهای عربستان، امارات، مصر و بحرین وارد مرحله ای خطرناک شده است.
کد خبر: ۷۱۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 27 July 2017
 رسانه های آمریکایی با استناد به اطلاعات جدید گزارش دادند که بحران در روابط با کشورهای عربستان، امارات، مصر و بحرین وارد مرحله ای خطرناک شده است.

به گزارش تابناک و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، یک مسئول در یک کشور حوزه خلیج فارس که خواست نامش فاش نشود، گفت بحران قطر درحال حاضر و در پی توقف تلاش ها برای میانجی گری دراین بحران به بن بست رسیده است.

خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ به نقل از این مسئول گزارش داد کشورهای تحریم کننده قطرهمچنان مایل هستند که دوحه امتیازات بیشتری به آنان بدهد، و این مساله باعث شده است که تلاش ها برای میانجی گری درحال حاضر با بن بست مواجه شود.

مسئول یاد شده ادامه داد عربستان، امارات، مصر و بحرین به پیشنهادهای آمریکا و انگلیس با هدف شروع مذاکرات مستقیم با قطر پاسخ نداده اند.

وی افزود: میانجی گران این بحران درحال حاضر، ایده ای جدید درباره چگونگی خروج از این تنگنا ندارند وهمین مساله باعث شده است که تلاش ها برای میانجی گری متوقف شود.

بحران میان قطر و چهار کشور یاد شده به قطع  روابط دیپلماتیک آن ها با دوحه وبستن همه گذرگاه های زمینی، دریایی وهوایی با این کشور منجر شده است.

عربستان، امارات، بحرین ومصر، قطر را به حمایت از تروریسم و تلاش برای ضربه زدن به آن کشورها متهم کرده اند.

این درحالیست که قطر این اتهامات را رد کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان