بازدید 24434

اعتراف‌های هولناک دزدان خودرو پدر «بنیتا»

کد خبر: ۷۱۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 27 July 2017
دو مرد شیشه‌ای عامل قتل کودکی 8 ماهه هستند؛ کودکی که 6 روز داخل خودرویی با شیشه‌ها و درهای بسته در کنار خیابانی خلوت  رها  بود.
 
به گزارش ایسنا، حالا متهمان دستگیر شدند. یکی از آنها  در رابطه با جزئیات روز حادثه می‌گوید.
 
 

آن روز برای چه به آنجا رفته بودید؟


حدود ساعت 9 و نیم صبح 29 تیر بود، با مهدی برای تهیه مواد مخدر به مشیریه رفتیم. داشتیم از خیابان مطلبی می‌گذشتیم که ناگهان مهدی متوجه خودروی پرایدی شد که روشن بود. راننده مشغول بستن در خانه‌اش بود و همزمان پیشنهاد سرقت را مطرح کردیم. سریع خودم را به ماشین رساندم، مهدی هم به سمت در رفت تا به محض خروج صاحب خودرو مانع او شود و من بتوانم به راحتی خودرو را سرقت کنم.

بعد چه اتفاقی افتاد؟


همزمان با اینکه من سوار ماشین شدم، صاحب خودرو از خانه بیرون آمد و وقتی دید ما قصد سرقت ماشینش را داریم خودش را روی کاپوت انداخت تا جلوی سرقت را بگیرد. اما با حرکات مارپیچ موفق شدم او را از روی ماشین به زمین پرتاب کنم و بعد از آن وارد اتوبان امام علی (ع) شده و از آنجا به افسریه رفتیم.

کی متوجه شدید که داخل ماشین بچه‌ای هم وجود دارد؟


زمانی که وارد اتوبان شدیم صدای گریه‌های بچه‌ای به گوشم رسید. ناخودآگاه من و مهدی به قسمت عقب ماشین نگاه کردیم و کودکی را روی صندلی‌خودرو دیدیم. از دیدن بچه شوکه شده بودیم و کاری از دستمان برنمی‌آمد. به سمت پاکدشت رفتیم و در منطقه قیام دشت ماشین را در کنار خیابانی نگه داشتم.

با خودرو و بچه چه کردید؟


مهدی همانجا مقداری از وسایل ماشین را برداشت و از ما جدا شد. من و دخترکی که نمی‌دانستم اسمش چیست به سمت مامازند رفتیم و خودرو را در کنار خیابانی رها کردم و به خانه یکی از دوستانم رفتم. این آخرین باری بود که ماشین و بچه را می‌دیدم و دیگر سراغ آنها نرفتم و از سرنوشت کودک بی‌خبر بودم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۴۵
عجب هولناک بود!!!!!
ببینید وضعمان به کجا رسیده! چشم همگی روشن،مه به ایثارگیرها و غیرت جوانان زمان جنگ و نه به این بی غیرتیها و وضع رفتار جوانان امرپز! از کجا به کجا رسیدیم؟
لعنت به مردانگيتون كه مرد هم نيستيد واي به حالتون كه تا عمر دارين كابوس اون طفل معصوم رو ببينيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
اینا بی وجدان تر از این حرفا هستن که بخوان کابوس ببینن. کابوس مال ادمهایی هست که یک جو انسانیت دارن
خدا لعنتتون کنه.فرق شما با شمر و حرمله چيه؟تو اين گرماشيشه هاي ماشين رو کشيديد بالا تا هيچ کس صداي اون طفل معصوم رو نشنوه؟! احتمال داره اون طفلک افتاده باشه کف ماشين و براي همين کسي نديده باشه.اقايون اين مصداق يه قتل عمده.خواهشا اين بار براشون حکم زندان نبرين که بي فايده هست.فقط اعدام حداقل براي پيشگيري از جنايتهاي بعديشون.
پاسخ ها
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
به نظرتون یه اعدام سریع می تونه درد و رنج اون کودک معصوم رو جبران کنه؟اینها باید آرزوی مرگ کنن ولی مرگ ازشون فرار کنه
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
ای بابا دلت خوشه خانواده اون بچه بی گناه باید ۲تا دیه مرد کامل بدن مگه دارن بنده های خدا اینم قوانین ماست دیگه مگه قاتل اون دخترک افغانی با اونهمه خلاف اعدام شد !!!! دلمون خوشه قانون داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
موضوع فقط قصاص نیست! جریحه دار کردن احساسات کل مردم ایران است. قتل ناجوانمردانه بوده است یک بار منتشر شده است -چه بسیار قتلها که منتشر نشده است-با جو بی اعتمادی ایجاد شده و جری شدن مجرمان چه باید کرد؟
اعدام برای این مجرمان در مقابل آرام شدن دل مردمان در این دنیا به نظر کم میرسد. مگر اینکه تضمینی باشد که این دو نفر به مدت 10 سال بصورت ضمانت شده کارهای صحیح اجتماعی با نظارت سازمانهای مردم نهاد زیر نظر گزارش رسانه .
و یا دو نفر به مدت شش رو در همان خودرو دستو پا بسته به مانند همان طفل در مقابل آفتاب نگهداری شوند اگر زنده ماندند بنده به نوبه خودم از حق خودم میگذرم.
کز دیو و دد ملولم
و انسانم آرزوست
....
خدا ازشون نگذره:((((((
یکسال بعد: متهمان که از افراد سابقه دار هستند در این جنایت هولناک سه نفر را به قتل رساندند.!!!!!!
واقعا وحشتناكه.متاسفانه اتنا و بنيتا توسط افراد سلبقه دار با سوابق كيفر ي متععد به قتل رسيدن. اين افراد دستگير ولي با قيد وثيقه ازاد مي شوند و دوباره وارد جامعه شده و دست به اين فجايع مي زنند كه روز به روز هم تعدادش رو به افزايشه و باعث افزايش حس شديد ناامني در جامعه شده
تو را خدا این جانیان دار بکشین. از شدت ناراحتی دیونه می شم . هر لحظه زنده بودن این جانیان ظلم است به بشریت.
خداوکیلی قفس آهنی و مرگ تدریجی عادلانه ترین حکمه
بذاریدشون یک هفته توی همون پراید و همون جا. قصاص یعنی این .
این دو نفر رو تو قفس آهنی به مدت شش ماه تو کویر لوت زیر تابش مستقیم آفتاب رها کنید تا بفهمن با طفل هشت ماهه چه کردن. نه یک ساله دیگه . الان.
اینا دیگه خیلی بدن خدااااااااا
افراد سابقه دار حتی یکبار هم باید در یک جزیره بدور از ادما زندگی کنند.
اگر دولت کلیه خودرو ها و موتور سیکلت ها را ملزم به نصب ردیاب کند،مثل نمونه اسنپ (مثلا بگوید اگر نگذارند پلاک نمیکنیم) به راحتی میشود جرائم را کم کرد یا لااقل تو این مورد نوش دارو قبل از مرگ سهراب،ضمنا با نصب تجهیزات هوشمند اجباری هم براحتی میتوان موتور سیکلت یا اتومبیل متخلف را از راه دور خاموش کرد،طوریکه دیگر تا زمان رسیدگی پلیس روشن نشود،کاهش جرائم +پیشرفت تکنولوژی+کارآفرینی+همکاری بخش خصوصی و دولت.(این همه پول که بابت مالیات خودرو میگیرید این هم روش ولی نصب کنید.)
بهترین مجازات برای این شخص بستن دست و پایش و قراردادن در داخل خودرویی با درب های بسته و در داخل کویر است تا عدالت اجرا شود .
اعدام
بزرگواری در اولین اظهار نظر فرمودن (عجب هولناک بود!!!!!) ......
دوست عزیز همون سطر اول ( 6 روز داخل خودرویی با شیشه‌ها و درهای بسته در کنار خیابانی خلوت رها بود) بس نیست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
گرمای وحشتناک روز ..... گرسنگی......تشنگی........ترس........ تاریکی شب........ تنفس در محیط بسته.......
بازم بگم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
دیگه چی میخوایین؟؟؟؟
خوب بیشعورها از تلفن عمومی به پلیس زنگ میزدید احمقها
داستانی که اینها تعریف می کنند کمی عجیبه. متاسفانه دارد ربط داده می شه به اینکه اینها شیشه ای هستند. احتمال اینکه بخاطر انتقام هم این کار رو کردند وجود دارد.
به اندازه یک ذره و یک لحظه به حیات ممات این طفل معصومِ بینوا فکر نکرده اند برای اینکه زنده و مرده و چگونگی مرگ این طفل مظلوم، کوچکترین تفاوت و فرقی را با همدیگر نداشته است.
جرم هر دو متهم حداقل سرقت خودرو، صدمه به پدر کودک، آدم ربایی و قتل عمد است.
به اندازه یک ذره و یک لحظه به حیات ممات این طفل معصومِ بینوا فکر نکرده اند برای اینکه زنده و مرده و چگونگی مرگ این طفل مظلوم، کوچکترین تفاوت و فرقی را با همدیگر نداشته است.
جرم هر دو متهم حداقل سرقت خودرو، صدمه به پدر کودک، آدم ربایی و قتل عمد است.
اعدام بهترین هدیه برای افرادی مانند اینها یا قاتل آتنا هستش. با اعدام اینگونه افراد یک لحظه کوتاه زجر می کشن و تمام. اینگونه افراد باید مادام العمر به زندان با اعمال شاقه محکوم بشن. حالا در هر روز یا ماه چند ضربه شلاق هم می تونه اندکی از ناراحتی خانواده مقتول و مردم با وجدان را کم کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
اعدام چيه اينها آزاد شده اند و احتمالا به جرم سرقت به پس دادن مالهاي سرقتي محكوم خواهند شد
برای پیدا کردن ماشین نیروی انتظامی چند سال زمان میخاد مگه
به نظر من باید اینا رو توی یه اتاق شیشیه ای زیر نور آفتاب حبس کنن تا بمیرن و در لحظه مرگ بفهمن مردن از تشنگی و گرما یعنی چه؟
بابا این مواد مخدر را کوپنی کنین تا بعضی ها راحت تهیه کنند. جرم و جنایت این تیپی پایین میاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
بجای کوپنی بهتره خود دولت بریزه تو بازار و با قیمت پایین تا همه معتاد شن و دیگه کسی نباشه که به اوضاع اعتراض کنه
اولا كه بي چون و چرا بايد با ذلت و عذاب اعدام بشوند و در صورتيكه قوانين دست و پاگير اشتباه باعث بشه كه ما به التفاوت ديه رو يه قاضي طلب كنه لطفا شماره حساب بزارند تا مردم سريع پول و جبران كنند
ماشین چند روز در یک محل پر رفت و آمد مونده و هیشکی توجهی نکرده !!! این خیلی تاسف انگیزه ، پدر و مادر بیچاره این طفل معصوم چند روز در بدترین شرایط ممکن روحی سعی کردند از تمام ابزار اطلاع رسانی واسه کمک خواستن استفاده کنند ولی ظاهرا مسئله مهمتر واسه مردم ما تو فضای مجازی حجاب یه خانم بود و هست و اینکه آیا بی حجاب چجوریه ، واقعا فرهنگ نفرت انگیزیه تو سایت خود شما پر بحث ترین خبر همین حجاب یه خانم مجری بود پلیس کوتاهی کرد ، دزده کار بدی کرد، قوه قضاییه فلان کرد ، همه درست ما مردم چیکار کردیم؟ قد یه دقت کردن تو خیابون کمک کردیم؟ شما رسانه ها چیکار کردید ، اصلا بیتابی یه خانواده اینقدر واستون مهم بود که به فکر یه جریان سازی موثر باشید ؟ سهم این خانواده از رسانه ملی چی بود ؟ به اندازه یه کودک فلسطینی که هزاران کیلومتر اونطرفتر زخمی میشه از رسانه ملی سهم داشت ، چه اتفاقی واسه فرهنگ ما داره میوفته
باید تکه تکه شون کرد
یک روز انگشت هاشون قطع بشه
فردا مچ دست
ارنج زانو
زنده زنده تکه تکه بشن
تا بمیرن
اعدام خوب نیست باید شکنجه بشن
عدالت یعنی این
ان شا الله خدا در قیامت عذاب شمر و یزید را نصیبشان کند
لعنت خدا بر انها
به نظر من کلانتری محل هم به نوعی مقصر هستش. تو کوچه ما یه پرایدی دو روز در حال پارک بود که مامورین کلانتری بلافاصله متوجه شده و منتقلش کردن بعدا مشخص شد دزدی بوده. حالا چطور مامورین این منطقه تو شش روز متوجه نشدن؟ مخصوصا زمانی که یه ادم دزدی اتفاق افتاده .یکی از وظایف ماموران گشت زنی تو کوچه و خیابان هستش
عجب ادمایی مگه میشه بچه رو ببینی و دلت رحم نیاد ولش کنی بری هر کاری م میکنند میندازند گردن مواد
و در حقيقت بسيارى از جنيان و آدميان را براى دوزخ آفريده‏ ايم [چرا كه] دلهايى دارند كه با آن [حقايق را] دريافت نمى كنند و چشمانى دارند كه با آنها نمى ‏بينند و گوشهايى دارند كه با آنها نمى ‏شنوند آنان همانند چهارپايان بلكه گمراه‏ ترند [آرى] آنها همان غافل‏ ماندگانند
گفتند "وارد اتوبان امام علی (ع) شده و از آنجا به افسریه رفتیم"
يعني اينکه تو اين مسير کلي دوربين مدار بسته !!!! پليس و نيروي انتظامي نتونستند بررسي کنند و پيداش کنند!!!!!!!!!!

مايه تاسفه که نيروي انتظامي در اين موارد کوتاهي مي کنه !
وقتي ادعا مي کنند با سرعت زياد شش ساعته مو رو از ماست بيرون مي کشند کجا مي رود اون سرعت برق اسا براي نجات جان کودکي بي گناه !!!!!!!!!

علاوه بر دزدان ، نيروي انتظامي، پليس و ساير مسئولين هم مقصرند
طبق معمول پای اعتیاد در میونه... تاسف...
بایداینها را درروغن سرخ کرد تا مزه جنایاتشان را علیه یک طفل معصوم مظلوم بچشند. لعنت خدا به شما ومرام سگیتان. هرچند سگ خیلی به شما شرف دارد
اینکه میگن معتاد بیماره غلط زیادی هست معتاد شیشه ای و حشیشی و بی پول و سرمایه باید بعنوان انگل و ویرئوس هستند و هر جا ا نهار ا دیدیم باید نابودشان کرد
اعدام چرا آخه؟!!

1-یا بندازید توی ماشین تا شش روز بمونند. درهای ماشین رو جوش بزنید روی شیشه هارو هم توری فلزی بزنید جلوی آفتاب اگر بعد از شش روز زنده مانندند من به عنوانی یکی از 80 میلون ایرانی رضایت میدهم آزاد شوند و فقط جرم و مجازات آدم ربائی و سرقت خودرو رو متحمل شوند.
2- اینها را عفو کنند اما به مدت 5 سال تحت نظر سازمانهای مردم نهاد مورد اعتماد مردم ! با نظارت هر روزه رسانه ها کارهای خیر و درست انجام دهند. از جمع کردن پلاستیک ها ، تذکر به کسانی که با شلنگ اب دروازه رو میشورند یا تذکر به مست جوانهایی که با عربده کشی در پارکها و محلات و کوتاهی نیروی انتظامی روز به روز جری تر میشوندو با هر تذکری ممکن است اقدام به چاقو کشی کنند و یا کمک به حمل اثاثیه افراد سالمند و ...
صرفنظر از این جانیای نامرد ظلم است به جامعه انسانی و حتی جامعه غیر انسانی
آقا حمید! قانون که نباید موافق نظر تو باشه تا بهش بگی قانون. پرونده دختر افغانی (ستایش) به فرجام رفته و فرجام هم تایید کرده که اعدام بشه و بزودی اعدام میشه. عزیزم قانون با تمایلات ما ممکنه فرق داشته باشه. اعدام و ... که الکی نیست. ممکنه تو کوچه و بازار بگیم فلانی رو باید اینجوری زجرکش کنند یا .. ولی قانون یه چیز دیگه میگه و برا همه برابره. یاد بگیریم تمیلات لحظه ای خودمون را به قانون برتری ندیدم. ضمنا اگه حکم این دو نفر قصاص به خاطر قتل عمد باشه دیه 1.5 نفر بین خونواده های اونا تقسیم میشه نه دیه دو نفر.
یه خورده قانونی و خدایی به قضیه نگاه کن نه هرتکی و پشمکی
ظاهرا قاضي دستور آزادي شان را به قيد كفالت صادر كرده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر