بازدید 3782

هاشم هم دنبال محروم کردن استقلال رفت

کد خبر: ۷۱۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 25 July 2017
مدافع ــ هافبک کنونی نفت‌تهران گفت: مسئولان باشگاه استقلال از حربه هواداران برای خراب‌کردن بازیکنان استفاده می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، هاشم بیک‌زاده درباره پیوستنش به تیم نفت تهران اظهار داشت: درست است که نفت مشکلاتی دارد، اما مسئولان این باشگاه قول‌هایی داده‌اند تا بازیکنان و مربیان بدون دغدغه کارشان را انجام دهند. از طرفی، نفت در تهران حضور دارد و همین مسئله باعث شد این تیم را انتخاب کنم. سال گذشته برای من سخت گذشت، چرا که تنها دو بازی برای تراکتورسازی انجام دادم، اما به‌خاطر محرومیت این باشگاه از میادین دور ماندم.

وی افزود: بازیکنی که بازی نکند، همه چیز برای او گران تمام می‌شود. امسال اما انگیزه‌های زیادی دارم تا فصل گذشته را جبران کنم. هرچند دیر آغاز کرده‌ایم، اما باید با این سختی‌ها کار را جلو ببریم.

مدافع ــ هافبک تیم فوتبال نفت‌ تهران در خصوص کار کردن با حمید درخشان تصریح کرد: امسال، اولین تجربه کار کردن من با درخشان است. او احساس کرد که می‌توانم به نفت کمک کنم و به همین دلیل تلاشم را کرده و با همه توان بازی خواهم کرد. همان‌طور که گفتم انگیزه زیادی دارم تا سال گذشته را جبران کنم. درخشان مربی و بازیکن بزرگی بوده و در پرسپولیس هم سرمربی این تیم بوده است. امیدوارم کنار هم سال خوبی را سپری کنیم.

بیک‌زاده با اشاره به طلبش از استقلال خاطرنشان کرد: ما هم باید مانند بازیکنان خارجی شکایت و استقلال را تهدید به کسر امتیاز کنیم تا پول‌مان را بدهند. دو سال است از استقلال طلب دارم، اما هیچ جوابی نمی‌دهند. به باشگاه رفتیم و گفتند "درخواست کتبی بده" و این کار را انجام دادیم، اما رسیدگی نمی‌کنند، بعد کاری می‌کنند که روبه‌روی هواداران قرار بگیریم.

«آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی حق دارند که دنبال طلب‌شان باشند.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: مسئولان استقلال از حربه هوادار استفاده کرده تا دیگران را خراب کنند. بازیکن خارجی شکایت کرده و خیلی راحت دیرکرد پولش را هم می‌گیرد. آنها بی‌غیرت نمی‌شوند، اما ما را بی‌غیرت خطاب می‌کنند. قبول دارم هوادار روی استقلال تعصب دارد، اما 900 میلیون از استقلال طلب دارم و با وجود داشتن حکم از کمیته انضباطی پولم را پرداخت نمی‌کنند. نمی‌دانم فدراسیون چه‌کار می‌کند، آنها فقط رأی صادر می‌کنند.

بازیکن پیشین استقلال گفت: من هم مانند تیموریان و رضایی از طریق AFC اقدام می‌کنم و حتی جلوی این باشگاه در نقل‌و‌انتقالات را هم می‌گیرم. دو سال است که طلب دارم و حسابم مسدود شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر