بازدید 3343

کشف بیش از يک تن مرفین

کد خبر: ۷۱۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 25 July 2017
فرمانده انتظامی استان تهران از کشف يک تن و 20 کيلوگرم مرفین و 77کیلوگرم هروئین از داخل بونکر خودرو تريلي و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد. 

به گزارش آرمان، سردار محسن خانچرلی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس گفت: با اطلاعات به‌دست‌آمده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در خصوص تهيه، حمل و انتقال موادمخدر توسط یکی از قاچاقچيان در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تعقیب و مراقبت‌های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک تريلي، اقدام به تهيه،حمل و جابه‌جايي موادمخدر کند لذا خودرو شناسایی و عملیات پلیس برای کشف موادمخدر آغاز شد. 

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عمليات ویژه پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل خودروهاي عبوري در اتوبان ساوه به سمت شهريار، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات، پلیس در بازرسی از خودرو، یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در مخزن بونکر جاسازی شده بود، کشف و متهم به همراه موادمخدربه پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار