بازدید 10847

نان به زودی گران می‌شود

کد خبر: ۷۱۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 24 July 2017
رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: اگرچه هزینه و قیمت تمام شده نان از سوی سازمان حمایت باید مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما پیش بینی می‌شود که حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد نرخ افزایش یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی درباره آخرین وضعیت قیمت نان اظهار داشت: باتوجه به افزایش هزینه های جاری و ثبات نرخ طی سه سال اخیر تغییر قیمت نان امری ضروری است.
 
وی با اشاره به اینکه به طور متوسط هر کیلو گندم از کشاورزان 1350 تومان خریداری می شود، افزود: دولت آرد را با قیمت 665 تومان در اختیار نانوایان یارانه پز و 900 تومان آزاد پز قرار می دهد که یکسان سازی نرخ آرد و گندم افزایش کیفیت و رقابت را به همراه دارد.

کرمی ادامه داد: با توجه به آنکه افزایش قیمت نان نگرانی هایی برای دولت در بردارد از این رو پرداخت یارانه مستقیم به افراد ضمن کاهش نگرانی ها از بی کیفیتی نان جلوگیری می‌ نماید.

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه کیفیت و رقابت سالم منوط به افزایش قیمت است، بیان کرد: اگرچه هزینه و قیمت تمام شده نان از سوی سازمان حمایت باید مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما پیش بینی می شود که حدود 30 الی 35 درصد این نرخ افزایش یابد.

وی با اشاره به ضرورت یکسان سازی نرخ آرد و گندم تصریح کرد: با وجود نرخ های متفاوت خرید تضمینی گندم، عرضه به نانوایی ها و نرخ های جهانی خبری از رقابت میان نانوایان نیست که این امر گلایه مندی افراد از کیفیت نان را در بر خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۵
همه چیز هر سال 30 الی 40 درصد گران میشه ، بعدش میگند تورم زیر ده درصده
مردم ديگه به گروني كاملا عادت كردن . . .
تا چند وقت پيش بربري ٥٠ تومن بود به كجا چنين شتابان
خدا وکیلی از توجیهات این آقا چی می شود استنباط کرد...
مردم دارن زیر تورم و گرانی له میشن.... مسئولین محترم صدای خرد شدنش رو نمیشنون؟؟!!! نه تنها کار مثبتی انجام نمیدن بلکه تازه حرف از گرون تر شدن میزنن .... اونم نون که رو همه چی تاثیر گذاره....!!!!!
هر وقت میخواهند گران کنند میگویند برای بالا بردن کیفیت است، اما هیچ وقت کیفیت بالا نرفت
روحانی مچکریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
همیشه میگن با افزایش قیمت کیفیت زیاد میشه ولی هر سال بدتر میشه .

قبلا ارد سنگگ و بربری دارای 20 درصد سبوس بود و باعث سلامتی و موندگاری نان میشد ولی الان اردها همه یکی شده و خبری از سبوس نیست .
در دوره طلایی اقای دکتر ایران به اندازه 15 گرانی سالهای آتی را هم پیش خور کرده و گرانی بیش از این هیچ توجیهی ندارد بهتر است اقای روحانی به این مسایل دقت فرمایند مردم با ایشان و دوستانشان عقد اخوت دایمی نبسته اند.
برای بالا بردن کیفیت هر چیزی از جمله نان میتونید دست بجنبونید و قوانین رو محکمتر اجرا کنید نه گرون کنید
همه چیزازشیرمرغ تاجان آدمیزادگران شده وزمزمه گرانی بنزین هم بگوش میرسه چرانشه ؟انتخابات هم که دیگه تمام شده !!!!!!!!!
سرسال که میشه اعلام میشه تورم زیرده درصدبوده پس اضافه حقوق کارکنان وبازنشستگان هم ده درصد میباشد
من به عنوان یه نانوا دیگه جواب گو تیستم تمام نانوا ها خرج و دخلشون با هم نمیخونه دولت باید با حداقل پوخت قیمت جدید نان رو بزنه
دولت اگه کاری نکنه ما نانواها همه کارگرها رو بیکار میکنیم . خبازی که لازم نیست سوپر مارکت درامدش بیشتره
من به عنوان یک کارگر با برج 800 چه کار کنم کرایه خانه میدم خرج خانه هست خدا شایده اگرنان گران نشود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر