بازدید 11381
۴

قتل خواهر به دست برادر و پسر عمو

پسر جوان به قتل خواهرش با همدستی پسر عمویش در استان گلستان اعتراف کرد.
کد خبر: ۷۱۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 23 July 2017
پسر جوان به قتل خواهرش با همدستی پسر عمویش در استان گلستان اعتراف کرد.

به گزارش میزان، سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با وقوع قتل زنی به هویت معلوم در اوایل تیرماه در استان گلستان، پلیس با بررسی مدارک صحنه جرم و مستندات موجود، برادر مقتوله را به اتهام قتل دستگیر کرد که وی به قتل خواهرش با همدستی پسر عمویش اعتراف کرد.

وی اظهار داشت:با اعتراف قاتل عملیات پلیس برای یافتن همدست وی که متواری شده بود آغاز شد و با تکمیل اطلاعات و رصد اطلاعاتی پلیس مشخص شد که همدست قاتل در یکی از یگان‌های آموزشی استان خراسان جنوبی در حال گذراندن دوره آموزشی خدمت سربازی است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد:با تحقیقات نامحسوس از یگان موصوف و استعلام از واحد بازرسی یگان نظامی محرز شد متهم در تاریخ وقوع قتل به مدت ۵ روز به مرخصی اعزام شده که زمان وقوع قتل بوده است.

سردار شجاع تصریح کرد:با تکمیل تحقیقات پلیس و بررسی مستندات پرونده که بر ارتکاب جرم توسط متهم دلالت داشت با اخذ مجوز مقام قضایی متهم در کمترین زمان ممکن دستگیر و جهت انتقال به محل وقوع جرم تحویل پلیس استان گلستان شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اخرالزمان است چجور انسانی میتواند به مرگ خواهرش فکر کند چه برسد به قتل او
حتما دختره دوست پسر داشته
اثر آموزشاي خودتونه
وخدا ذلیل کنه این قاتلین خانگی را که در بیشتر موارد برای نجات خودشون انگ ناموسی به زن بیچاره میزنند تا مجازات نشن .............یکی نیست بگه ناموس هر کسی به خودش مربوطه ولازم نیست کسی فضولی کنه یا مراقب کسی باشه حالا همین اشغال ها خودشون با زن بدی رابطه داشته باشند اون بی ناموسی حساب نمیشه وکسی هم کاریشون نداره چون خیر سرشون مثلا مرد هستند وهر غلطی بکنند مجازه..............
تیتر شما اشتباه است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر