بازدید 2864

ارسال برنامه به نهادهای بالادستی

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نهایی شدن تدوین برنامه و راهبرد ۱۰ ساله در حوزه سینما خبر داد و گفت: این مهم پس از تایید مسئولان و مجموعه‌های سیاستگذار بالادستی کشور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 23 July 2017
هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حوزه سینما گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین برنامه برای رشد و شکوفایی این عرصه است.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه برنامه جامع 10 ساله‌ای در حوزه سینما تدوین شده است، اظهارکرد: در این برنامه همه ابعاد مهم در حوزه سینما مانند سیاست‌گذاری‌ها، گرایش‌ها، موضوع آموزش-تربیت و غیره توسط گروه تخصصی بررسی و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه برنامه و راهبرد دراز مدت حوزه سینمایی وزارت ارشاد برای دریافت مشاوره و تایید به مجموعه‌هایی مانند ریاست جمهوری، شورای فرهنگ عمومی، مسئولین بالادستی نظام و غیره که نقشی در  سیاستگذاری در حوزه فرهنگ دارند ارائه شده است، تصریح کرد: این مهم پس از تایید، اجرایی می‌شود.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرایی شدن این برنامه جامع مسائل و مشکلات حوزه سینما رفع شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر