بازدید 5937
۱

ستاره استقلال بالاخره تیم پیدا کرد!

کد خبر: ۷۱۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 23 July 2017
محمدمهدی نظری که همین دوفصل پیش امید استقلال برای گلزنی محسوب می شد، حالا سر از لیگ دسته اول درآورده و جالب آنکه آنجا هم اگر همشهری هایش تقاضای جذبش را نمی دادند، به احتمال زیاد بدون تیم می ماند.

 به گزارش تابناک ورزشی، از هواداران نساجی مازندران خداحافظی کرده بود پس از تماس مدیران فجرسپاسی برای پیوستن به تیم زادگاهش چراغ سبز نشان داد.

 مدیران فجرسپاسی برای حضوری قدرتمند در لیگ پیش رو با توجه به انتشار خبر جدایی مهدی نظری از نساجی، بلافاصله با او تماس گرفتند که این بازیکن ضمن تایید خبر، صحبت های ابتدایی برای حضور در جمع شاگردان کلانتری را انجام داد و قرار شد این بازیکن با حضور در شیراز پس از مذاکرات نهایی با بستن قرارداد، به عنوان یکی از مردان خط آتش فجری ها در لیگ پیش رو معرفی شود.

تمام اینها درحالی است که مهدی نظری، پس از تمدید قراردادش با نساجی جزو اولین بازیکنانی بود که در تمرینات این تیم شرکت کرده و جدایی ناگهانی اش می تواند دلیل کیفیت فنی پایین وی از دید پاشازاده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آخه ..چرا توی هر سوراخ و سومبه ایی دنبال یه مطلب بر علیه استقلال میگردی ؟؟؟ سه فصل پیش یه بازیکن استقلال اومده ...حالا تیتر میزنی ...استقلالی ..بالالخره تیم پیدا کرد...خجالت نمی کشی...؟؟؟استقلال خوزستان ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار