بازدید 3614

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۲۴۰ دلار و ۱۱ سنت رسید.
کد خبر: ۷۱۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 19 July 2017
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۲۴۰ دلار و ۱۱ سنت رسید.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که ارزش دلار پس از رسیدن به پایین ترین رقم چند ماه گذشته امروز اندکی ترمیم شده،قیمت طلا امروز کاهش یافت، هرچند که کاهش احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری میلادی و تنش های سیاسی در واشنگتن همچنان فشارها بر ارزش دلار را حفظ کرده است.

در حالی که سرمایه گذاران بر این باورند که هرگونه انقباضی شدن بیشتر سیاست های پولی آمریکا در بهترین حالت به کندی صورت خواهد گرفت، ارزش طلا امروز در نزدیکی پایین ترین رقم 10 ماه گذشته باقی ماند. این در حالی بود که خوش بینی ایجاد شده ناشی از انتشار امارهای مثبت از اقتصاد چین موجب شد تا ارزش سهام و کالاها در بازارهای آسیایی تقویت شود.

ادوارد میر، تحلیلگر موسسه اف سی استون در این باره گفت: «به رغم تحولات مثبت اخیر در بازار طلا ما همچنان نظرمان نسبت به قیمت امسال طلا خنثی است.»

شکست تلاش های جمهوری خواهان برای اصلاح یا لغو قانون خدمات درمانی اوباما کر در سنا تاثیری منفی بر ارزش دلار داشته است.

مارک کینان، استراتژیست بانک سوشیت جنرال در این باره گفت: «تقویت اخیر (قیمت طلا) بیش از هر چیز ناشی از نوسانات بازار ارز است... ما همچنان پیش بینی می کنیم که قیمت طلا در ماه های آینده کاهش یابد.»

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1240 دلار و 11 سنت رسید. در جلسه قبلی، قیمت فلز زرد به رقم 1244 دلار و 56 سنت رسید که بالاترین رقم از 30 ژوئن تاکنون بود.

قیمت طلای آمریکا نیز امروز برای تحویل در ماه اوت با 0.2 درصد کاهش به 1239 دلار و 50 سنت رسید.

در همین حال، حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز سه شنبه 0.68 درصد کاهش داشت و از 827.07 تن به 821.45 تن رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان