بازدید 4249
واریز مالیات فقط از طریق درگاه‌های مجاز؛

هشدار دادستان مالیاتی به مودیان

دادستانی انتظامی مالیاتی به مودیان مالیاتی سراسر کشور در خصوص احتمال کلاهبرداری و سودجویی از سوی افراد فرصت طلب هشدار داد.
کد خبر: ۷۱۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 16 July 2017
دادستانی انتظامی مالیاتی به مودیان مالیاتی سراسر کشور در خصوص احتمال کلاهبرداری و سودجویی از سوی افراد فرصت طلب هشدار داد.

به گزارش مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، دادستانی انتظامی مالیاتی ضمن هشدار به مودیان مالیاتی در خصوص احتمال کلاهبرداری و سودجویی، اعلام کرد: شهروندان محترم همواره توجه داشته باشند که هرگونه واریز مالیات باید با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی، درگاه‌های الکترونیکی اینترنتی و یا مراجعه به شعب بانک‌های اعلام شده، به حساب های خزانه‌ای ادارات کل امور مالیاتی انجام پذیرد و لذا مودیان بدانند که مأموران مالیاتی نمی‌توانند از مودیان درخواست وجه نقد به صورت مستقل نمایند.

دادستانی انتظامی مالیاتی تاکید کرد: مودیان مالیاتی قبل از ارایه هرگونه پاسخ یا توضیح، از مأمورانی که به شکل مشکوک مراجعه می‌کنند، کارت شناسایی بخواهند و به دقت مندرجات کارت را ملاحظه کرده و ضمن تطبیق عکس با صاحب کارت، به تاریخ اعتبار آن توجه کنند.

بنابر اعلام دادستانی انتظامی مالیاتی، سازمان امور مالیاتی کشور هیچگونه پیامک، نامه، نمابر یا رایانامه، متضمن درخواست اطلاعات شخصی حساب‌های بانکی (از قبیل شماره حساب (کارت)، تاریخ انقضا و رمز دوم کارت بانکی) به مودیان محترم ارسال نمی کند و اصولا تقاضای چنین اطلاعات محرمانه مالی، حاکی از اقدام به کلاهبرداری است.

دادستانی انتظامی مالیاتی در پایان به مودیان محترم مالیاتی و فعالان اقتصادی توصیه کرد: در مواجهه با افرادی که چنین خواسته‌هایی را مطرح می‌کنند باید هوشیار باشند و موارد مشکوک را سریعا به دادستانی انتظامی مالیاتی به شماره تلفن ۳۹۹۰۳۵۴۴ و یا دفتر مرکزی حراست سازمان به شماره تلفن ۳۹۹۰۳۷۵۳ اطلاع دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر