بازدید 3360

تلاش برای تشکیل سازمان دهیاری‌ها

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای تشکیل سازمان دهیاری‌ها خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 08 July 2017
عزت‌الله یوسفیان‌ملا در جمع دهیاران بخش مرکزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه دهیاران در روستاها تلاش بسیاری برای توسعه و آبادانی روستاها انجام می دهند، عنوان کرد: در مجلس شورای اسلامی تلاش بسیاری صورت می گیرد تا کارهای عمرانی سر و سامان داشته باشد زیرا کارهای عمرانی بدون سر و سامان و برنامه‌ریزی به جایی نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه تعطیلی برخی پروژه ها در کشور به دلیل ساماندهی نداشتن و عدم برنامه ریزی به این شرایط دچار شده است، عنوان کرد: پروژه ها نباید عجولانه پیش رود بلکه باید برنامه ریزی در سرلوحه کار دهیاران باشد.

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه باید امنیت شغلی برای دهیاران ایجاد شود، بیان کرد: بدون ایجاد امنیت شغلی دهیاران پروژه‌های عمرانی ضربه می‌خورد و متولی واقعی ندارد. هم‌اکنون دو نظر در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود دارد که ابتدا کار را به مردم بسپارند و دیگر اینکه برای دولت هزینه نشود.

وی افزود: مخالفت جذب شوراهای حل اختلاف و دهیاران در گذشته توسط نمایندگان مجلس وجود داشت اما هم‌اکنون مصوبه جذب اعضای شوراهای حل اختلاف جا افتاده و زمینه جذب آنها فراهم شد زیرا امروزه همه اعضای شورای حل اختلاف با مجوزهای لازم استخدام دولت می‌شوند.

نماینده مردم آمل با اعلام اینکه امیدواریم در بودجه سال 97، بتوانیم سازمان دهیاری ها در کنار سازمان شهرداری ها را راه اندازی کنیم، گفت: این امر جذب شدن دهیاران را تسریع می کند.

یوسفیان ملا با اعلام اینکه بر جذب اعتبارات مربوط به پروژه های طرح هادی اصرار داریم، گفت: در سال جاری 18 درصد اعتبارات استان به شهرستان آمل تعلق می یابد زیرا آمل سال گذشته در زمینه ایجاد اعتبارات طرح هادی مقام نخست مازندران را به خود اختصاص داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار