بازدید 1802

حماس: مقاومت فلسطین امروز قوی‌تر شده است

حماس در سومین سالگرد جنگ ۵۱ روزه علیه نوار غزه اعلام کرد: مقاومت امروز قویتر شده و هر جنگی توسط دشمن تحمیل شود، شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۷۱۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 08 July 2017
حماس در سومین سالگرد جنگ ۵۱ روزه علیه نوار غزه اعلام کرد: مقاومت امروز قویتر شده و هر جنگی توسط دشمن تحمیل شود، شکست خواهد خورد.

به گزارش فارس، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس در سومین سالگرد جنگ 2014 علیه نوار غزه اعلام کرد مقاومت فلسطین امروز قویتر از قبل است .

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی، القانوع در بیانیه‌ خود اعلام کرد: هر جنگی که دشمن بر ما تحمیل کند در برابر ضربات مقاومت و ایستادگی ملت ما شکست خواهد خورد. جنگ اسرائیلی علیه نوار غزه در تابستان 2014 ، اهداف رژیم اشغالگر صهیونیستی را کنار زد و جنایتکار بودن آن را برای تمام جهان آشکار کرد.

وی تأکید کرد ملت فلسطین در مقاومت برابر رژیم اشغالگر تا تحقق تمام اهدافش مُصر است.

رژیم صهیونیستی در 8 جولای 2014 تحت عنوان عملیات «صخره سخت» حمله 51 روزه خود علیه نوار غزه را آغاز کرد و در این جنگ حدود 2300 فلسطینی شهید و نزدیک به 11 هزار نفر مجروح شدند.

«کمیته‌های مقاومت برای آزادی فلسطین» نیز به این مناسبت اعلام کرد جنگ صهیونیستی علیه نوار غزه در تحقق اهداف خود شکست خورد و مقاومت فلسطین با حمایت مردمی، قدرتمند است و آن را انتخابی استراتژیک در مقابله با رژیم اشغالگر می‌داند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی