بازدید 4156

سقوط راه‌آهن به لیگ دو با شکایت گلرخارجی!

کد خبر: ۷۱۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 08 July 2017
دروازه‌بان سابق راه‌آهن می‌گوید: باشگاه راه‌آهن در چند مرحله به من بدقولی کرد و حالا باید منتظر حکم جدید فیفا باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، ایگور ننزیچ دروازه‌بان اهل اسلواکی چند فصل پیش از راه آهن به دلیل عدم پرداخت حقوق خود توسط این باشگاه به فیفا شکایت کرد و حکم قطعی محرومیت این باشگاه توسط فیفا را هم دریافت کرد  اما ظاهرا پس از این حکم اتفاقاتی برای او رخ داده است

این بازیکن خارجی گفت: حکم قطعی علیه باشگاه راه آهن که محکوم به پرداخت 33 هزار دلار شده بود را از پس از  مدتی طولانی دریافت کردم و فیفا رای به محکومیت راه آهن داد و علاوه بر 33 هزاردلار این باشگاه برای جریمه می بایست از اتمام قراردادم با این باشگاه تا صدور رای فیفا ماهی 5000 دلار هم جریمه بدهد.

وی افزود: پس از ابلاغ این حکم یک از دوستان صمیمی که در ایران مدیربرنامه است با من تماس گرفت و شرایط باشگاه راه آهن را به من شرح داد و من را متقاعد کرد تا با دریافت 25000 رضایت دهم که با اصرار این شخص من هم قبول کردم.طبق نامه امضا شده توسط من این باشگاه تا پایان آوریل باید این پول را به من پرداخت می کردند. آنها چکی به وکیل ایرانی من دادند و آن چک وصول نشد و وکیلم چک را  به آنها پس داد و تا به امروز  علیرغم لطفی که به راه‌آهن داشتم هیچ پرداختی به من نداشتند. من توافقی با این باشگاه داشته ام  که در صورت  عدم پرداخت طلبم  تا پایان آوریل این جریمه دو برابر خواهد شد. همین توافقنامه را  از طریق وکیل صربستانی خود به فیفا ارائه کردم و فیفا در هفته گذشته به من اعلام کرد که حکم جدید راه آهن که با محرومیت ها و جریمه های سنگین تر است به زودی  و پیش از فصل جدید به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ می شود. 

ننزیچ در ادامه تاکید کرد: من برای دیگر قرارداد خود با راه آهن که در  آن هم70000 هزار دلار به من بدهکار هستند و باشگاه راه آهن از سوی فیفا محکوم شده است را هم به زودی دریافت می کنم و این باشگاه باید این پول و جریمه های آن را هم پرداخت کند. 

بازیکن سابق راه آهن در مورد رای احتمالی فیفا در مورد راه آهن گفت: در رای قبلی حکم فیفا در صورت عدم پرداخت کسر امتیاز بود و این را فدراسیون فوتبال ایران مطلع است و فکر می کنم رای همان است و قطعا جرایم بدتری هم برای این باشگاه  در نظر خواهد گرفت. ظرف چند روز آینده حکم فیفا اعلام می شود و همه متوجه حکم خواهند شد هر چند تصور می کنم این تیم به رده پایین تر لیگ ایران سقوط کند. من به باشگاه راه آهن خیلی کمک کردم و با وجود رای قطعی حاضر شدم به آنها تخفیف دهم اما آنها کمک من را رد کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی