بازدید 3982
سوژه

هیات‌ رئیسه‌ضعیف و منفعل فدراسیون فوتبال!

می‌دانستیم در هیأت رئیسه از اتخاد تصمیم خبری نیست اما توقع داشتیم حداقل این بار خیلی فوری این دوستان جلسه‌ای اضطراری را تشکیل داده و در این مورد هم اظهار موضع کنند
کد خبر: ۷۱۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 08 July 2017
کفاشیان روز گذشته در مورد اینکه برخی منتقدان دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گویند او مهره تحمیلی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال است، گفت: این حرف‌ها چیست؟ اسدی با مصوبه هیأت رئیسه دبیرکل فدراسیون شد و این صحبت‌ها بی‌پایه و اساس است. 

به گزارش تابناک ورزشی، رییس خندان سابق و نایب رییس دمق این روزهای فوتبال مدعی شده که هم در زمان ریاست خودش و هم در زمان ریاست تاج در فدراسیون فوتبال، اسدی با مصوبه هیات رئیسه به عنوان دبیرکل انتخاب شده و اصلاً تحمیلی نیست.

این صحبت‌های کفاشیان نشان می‌دهد که اسدی مهره تحمیلی نبود و با مصوبه هیأت رئیسه به فدراسیون آمده اما آیا برای رفتن (بخوانید استعفای او) هم مصوبه‌ای از سوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در کار بود؟

در گذشته بارها از اختلافات و تضارب آرا در هیات رئیسه شنیده بودیم و می‌دانستیم در هیأت رئیسه از اتخاد تصمیم خبری نیست اما توقع داشتیم حداقل این بار خیلی فوری این دوستان جلسه‌ای اضطراری را تشکیل داده و در این مورد هم تصمیم گیری کنند نه اینکه منفعلانه دستورات ارشدترین مسئول فدراسیون فوتبال را روی سایت این فدراسیون ببینند.

آیا این فرصت به اسدی داده شده است تا از خودش دفاع کند؟ و هزاران سوال دیگر در این خصوص از فدراسیون فوتبال که هرچه بیشتر فکر می‌کنیم پاسخی برای آن پیدا نمی‌کنیم!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل