بازدید 9093
۴

ادعای بی‌اساس یک مقام سعودی علیه ایران

کد خبر: ۷۱۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 08 July 2017
سفیر عربستان در مصر مدعی شد که ایران حامی تروریسم در جهان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از المنظار، احمد قطان، سفیر عربستان در قاهره در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه غرفه‌الاخبار مدعی شد: تمام دنیا می داند که ایران اولین کشور حامی تروریسم و افراط گرایی در جهان است.

وی افزود: از تمام کشورهای عربی و غربی می خواهم که در یک صف بایستند و با کشورهای حامی تروریسم مقابله کنند.

وی در رابطه با حادثه تروریستی مصر که در منطقه رفح اتفاق افتاد، گفت: این حملات تروریستی از عزم و اراده مصر در مبارزه با تروریست‌ها نمی کاهد و عربستان به طور گسترده از مصر در مبارزه با تروریست‌ها حمایت می کند.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می شود که عربستان به طور گسترده از تروریست‌ها حمایت مالی و تسلیحاتی می کند و مرزهای خود را به روی این تروریست‌ها باز کرد تا وارد کشورهای عربی همچون عراق و سوریه شوند.

جمهوری اسلامی ایران همواره مخالف تروریسم در جهان بوده و برای نابودی آن تلاش فراوانی کرده است و به منظور مبارزه با تروریست‌ها در سوریه و عراق حضور مستشاری دارد.

مقامات کشورمان همواره تاکید می کنند که جمهوری اسلامی ایران خواهان صلح، ثبات و امنیت در منطقه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
ما حامی تروریسم هستیم یا شمایی که مسول یازده سپتامبر و داعش و القاعده و طالبان و تفکرات تکفیذی هستید شمایی که مسول مرک ده ها هزار یمنی و سوری و عراقی و افعان و پاکستانی اروپایی امریکایی هستید با یک بررسی کوتاه می توان فهمید تمام کشتارها در این مناطق توسط چه افرادی با چه پیشینه فکری و مذهبی بوده و این افراد از چه ماطقی و از چه مراکزی ارتزاق فکری و مالی میشن و همه به عربستان تروریسم پرور خطم میشه
آره تو خوبی!
وهابیت و سلفی گری عربستان و علمای وهابی آن از سران و رهبران تروریست ها هستند و پادشاه و ولیعهد این کشور سردسته توریوست های داعش و القاعده و طالبان هستند و با پول نفت که متعلق به مردم بیچاره این کشور است فقط در دنیا تروریست پروری می کند. سوریه حاصل این تروریست پروری است , یمن حاصل آن است ، افغانستان و پاکستان حاصل هزینه های تروریست پروری آل سعود است ، چچن , بحرین , قطیف عربستان , صحرای سینای مصر, لیبی , انگلستان , آمریکا ، فرانسه , نیجریه , فیلیپین , اندونزی ، هند ، لبنان و... همه و همه حاصل فتنه انگیزی وهابیت و آل سعود خونخوار است که در کنار اسراییل تنها به کشتن بی گناهان می پردازد.
هم وطن شما زود از كوره در نرو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی