بازدید 4557

مواضع وزارت ورزش درقبال دعوای شدید کی روش و اسدی

هر جایی که لازم باشد از وزارت ورزش کمک بخواهند ما در کنار آنها هستیم. در جنجال و کش و قوس رسانه‌ای به نتیجه نمی‌رسیم باید دور از حاشیه کار کنیم.
کد خبر: ۷۱۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰ 08 July 2017
معاون وزیر ورزش  در مورد ادامه دعوای کی‌روش با اسدی دبیر فدراسیون فوتبال و صحبت‌های مطرح شده مانند باغ‌وحش و ... که از زمان وزارت ورزش گذشته وجود داشت، گفت: این موضوعی است که فدراسیون فوتبال باید آن را پیگیری و حل کند. 

به گزارش تابناک ورزشی، داورزنی که نشان داده شده که مواضعش را نمی توان مواضع وزارت ورزش دانست و گاها با عقاید سلطانی فر در تضاد است، گفت: هر کدام از این آقایان مسئولیتی دارند، اسدی مسئولیت خودش را دارد و سرمربی تیم ملی هم مسئولیت خودش را دارد، فدراسیون فوتبال قطعا به این مسأله ورود می‌کند. اینکه هر کدام از آقایان به بحث‌های دیگری ورود نکنند و وظایف خودشان را انجام دهند. ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا فدراسیون فوتبال این مسأله را مدیریت و حل کند زیرا باعث بروز حاشیه در تیم ملی می‌شود. تیم ملی باید در آرامش کار کند. رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال وظایف خود را دارند و مسئولیت‌ها سخت است. وزارت ورزش هم مسائل را رصد می‌کند تا حاشیه‌ها به فوتبال آسیبی نزنند.

وی در مورد اینکه کی‌روش به ملت ایران توهین کرده و آیا وزارت ورزش این مسأله را قبول دارد یا نه؟ گفت: این موضوعی است که باید درون خود فدراسیون فوتبال حل شود هر چه این مسائل رسانه‌ای نشود بهتر است، بیان این مسائل در رسانه‌ها شایسته نیست. خود دوستان در فدراسیون فوتبال قطعاً این مسأله را حل می‌کنند و هر جا هم که لازم باشد با وزارت ورزش جلسه گذاشته‌اند و این کار را باز هم انجام خواهند داد و هر جایی که لازم باشد از وزارت ورزش کمک بخواهند ما در کنار آنها هستیم. در جنجال و کش و قوس رسانه‌ای به نتیجه نمی‌رسیم باید دور از حاشیه کار کنیم. 

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه این درگیری‌ها باعث کنار گذاشتن یکی از مسئولان فدراسیون خواهد شد، گفت: هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد وزارت ورزش در کنار آن است، فدراسیون فوتبال باتدبیر کارش را انجام می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل