بازدید 4230
سوژه

حمایت عجیب و مشکوک معاون وزیر از دربی دوستانه در آلمان

با شهر کلن و ورزشگاهی که متعلق به شهرداری این شهر است از طریق وزارت امورخارجه و فدراسیون فوتبال و همچنین دو باشگاه هماهنگی‌ها در حال انجام شدن است.
کد خبر: ۷۱۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 08 July 2017
معاون وزیر ورزش که گفته می شود روابط نزدیکی با شرکت سامانه پیامکی سرخابی ها دارد و بارها از آنها جانبداری کرده است، در تازه ترین موضعش از دربی دوستانه استقلال و پرسپولیس که سود هنگفتی نصیب این شرکت می کند، حمایت کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، داورزنی با اینکه در جایگاه یک مقام دولتی در مورد دربی دو تیم پرسپولیس و استقلال در آلمان اظهارنظر می کرد نتوانست ذوق زدگی اش از این تصمیم کاملا مالی برای دو باشگاه فوتبال پایتخت پنهان کند.

معاون وزیر ورزش بعد از اینکه سلطانی فر برگزاری این دیدار را قطعی ندانست ، از انجام این دیدار در کشور اروپایی کاملا حمایت کرد. وی درباره اینکه آیا این دیدار با مشکلات به وجود آمده و ضعف های میزبانی برگزار می‌شود یا نه؟ حتی به نحوه تعیین ترکیب دو تیم هم ورود کرد و به رغم انتقاد کارشناسان و رسانه ها گفت: اصل برگزاری دربی به این شکل ابتکار جالبی بود. این دو تیم در تدارک برگزاری یک اردوی تدارکاتی در اروپا بودند و با برگزاری این اردو تب فوتبال را همچنان داغ نگه می‌دارند و هواداران می‌توانند با پیامک ترکیب دو تیم را مشخص کنند(!)

داورزنی که تا حالا مشخص نکرده بود که در فوتبال هم تخصص دارد، ادامه داد: این ابتکار جدیدی بود که تعداد زیادی از هواداران را درگیر بازی و ارنج دادن این دو تیم می‌کرد! فکر می‌کنم اگر مشکل خاصی پیش نیاید مسابقه دو تیم در آلمان انجام می‌شود و هماهنگی‌های لازم در حال انجام شدن است، با شهر کلن و ورزشگاهی که متعلق به شهرداری این شهر است از طریق وزارت امورخارجه و فدراسیون فوتبال و همچنین دو باشگاه هماهنگی‌ها در حال انجام شدن است.

وی درباره درآمدهای زیاد این دیدار و نحوه تقسیم آن بین این دو تیم دولتی، گفت: با مدیریت بازاریابی صدا و سیما هم هماهنگی‌ها انجام شده است. این مسابقه یک رویداد خیلی(!) ابتکاری و خوب است و به هواداران دو باشگاه کمک می‌کند و تب و تابی مدت‌ها در مورد برگزاری این مسابقه وجود دارد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مسابقه برگزار می‌شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار