بازدید 3436

دستگیری 31 نفر به اتهام ارتباط با داعش در ترکیه

خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد که 31 نفر در 10 استان این کشور به اتهام عضویت در گروه داعش و برنامه ریزی برای انجام اقدامات تروریستی دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲ 06 July 2017
خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد که 31 نفر در 10 استان این کشور به اتهام عضویت در گروه داعش و برنامه ریزی برای انجام اقدامات تروریستی دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، این رسانه روز چهارشنبه در گزارشی با اشاره به انجام عملیات علیه داعش در 9 استان ترکیه به مرکزیت استان وان اعلام کرد: این عملیات توسط گروه ویژه و ضربتی ضدداعش پلیس امنیت ترکیه انجام شده است.

بنا به اعلام این رسانه، عملیات ضد داعش پلیس امنیت ترکیه در استان های آغری، استانبول، ازمیر، کوجاالی، بینگول، آدیامان، کایسری، دنیزلی و ماردین انجام شده است.

بر اساس گزارش این رسانه، بازجویی از افراد مظنون دستگیر شده ادامه دارد.

بنا به ادعای خبرگزاری آناتولی، 6 عضو داعش نیز که قصد حمله به افراد حاضر در راهپیمایی اعتراضی حزب جمهوریخواه خلق ترکیه را داشتند، در استان های کوجاالی و کایسری دستگیر شدند.

راهپیمایی اعتراضی رهبر و اعضای حزب جمهوری خواه ترکیه در مسیر 450 کیلومتری آنکارا تا استانبول در بیست و یکمین روز ادامه دارد و کاروان معترض به شهر کوجاالی در نزدیکی استانبول رسیده است.

بنا به گزارش این رسانه، یکی از اعضای دستگیر شده داعش که در کشور سوریه آموزش دیده بود، با کرایه کردن یک دستگاه مینی بوس قصد داشت از شهر کایسری به سمت کوجاالی و محل ادامه راهپیمایی اعتراضی حرکت کرده و اقدام به عملیات تروریستی بکند که توسط عوامل امنیتی شهر کایسری دستگیر شد.

سلیمان کامچی استاندار کایسری ترکیه به خبرنگار آناتولی گفت که این عضو داعش قصد داشت مینی بوس کرایه شده را به سمت افراد حاضر در راهپیمایی هدایت کرده و عملیات تروریستی خود را با استفاده از این خودرو انجام دهد که قبل از اجرای هدف تروریستی خود و به همراه پنج عضو دیگر این تشکیلات تروریستی دستگیر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس