بازدید 6453

باند "نادر کلک" در شمال تهران زمین گیر شد

اعضای باند دزدان داخل خودرو معروف به «نادر کلک» به اتهام 80 سرقت شناسایی ودستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 05 July 2017
پایگاه خبری نیروی انتظامی نوشت: اعضای باند دزدان داخل خودرو معروف به «نادر کلک» به اتهام 80 سرقت شناسایی ودستگیر شدند.

سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد" رئیس کلانتری101 تجریش گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو ، موضوع در دستور کار عوامل تجسس قرار گرفت که در نتیجه با بررسی و تجمیع مستندات موفق به پیدا کردن سرنخی از سارقان شدند.

وی افزود: سارقان در قالب یک تیم چهار نفره و با تهیه منزل مجردی در منطقه چیذر به صورت باندی با عنوان باند " نادر کلک " اقدام به فعالیت های مجرمانه از قبیل سرقت، تهیه و توزیع مواد مخدر و خرید و فروش اموال مسروقه می کردند.

رئیس کلانتری101 تجریش با اشاره به اینکه با تعقیب و مراقبت های انجام شده سرانجام طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار تن از اعضا این باند دستگیر شدند، عنوان داشت: در بازرسی اولیه دو جفت باند خودرو، دو عدد باطری، یک عدد ترانس، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ ناصری نژاد بیان داشت: در بازجویی های فنی صورت گرفته متهمان به 80 فقره سرقت های لوازم و محتویات خودرو ، خرید و فروش اموال مسروقه و تهیه و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد یکی از متهمان دستگیر شده به جرم سرقت و خرید اموال مسروقه از سوی شعبه 12 بازپرسی دادسرای ناحیه 3 ونک تحت تعقیب کیفری است ؛همچنین این فرد و یکی دیگر از اعضا این باند از سابقه داران و سارقان حرفه ای هستند.

رئیس کلانتری101 تجریش خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات با توجه به اعتراف متهمان و کشف اموال مسروقه، متهمان برای شناسایی مالباختگان و دستگیری دیگر همدستانشان در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر