بازدید 4974
۲

ساعت کار ادارات خوزستان دوباره تغییر کرد‌

بروز گرمای شدید هوا در خوزستان ساعات کار ادارات و نهادهای دولتی در این استان را دوباره تغییر داد.
کد خبر: ۷۰۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 05 July 2017
بروز گرمای شدید هوا در خوزستان ساعات کار ادارات و نهادهای دولتی در این استان را دوباره تغییر داد.

به گزارش تسنیم، بروز گرمای شدید و بالا رفتن دمای هوا در خوزستان ساعات کار ادارات و نهادهای دولتی در این استان را دوباره تغییر داد.
 
سازمان هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع دمای بالای 50 درجه سانتی‌گراد در بیشتر نقاط خوزستان طی روزهای آینده هشدار داد که در پی آن مدیریت بحران خوزستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
بر اساس اعلام مدیریت بحران خوزستان پایان کار ادارات و نهادهای دولتی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تا ساعت 13 است.
 
مدیریت بحران استانداری خوزستان اعلام کرد باعنایت به پیش‌بینی وقوع دمای بالا در هفته آینده و با توجه به درخواست شرکت برق، زمان اتمام کار کلیه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های استان (به‌جز مراکز خدماتی، عملیاتی و درمانی) در روزهای 17 و 18 تیرماه ساعت 13 است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
سلام.راه حل سریع و موقت اینه که ساعت کار ادارات و بانکها 8 شب تا 12 شب و 6.30 صبح تا 9.30 صبح بشه مثلا.لطفا به گوش مسئولان برسانید.با تشکر
من پیشنهاد می کنم با توجه به گرمی هوای خوزشتان که فرقی با بوشهر و بندرعباس سیستان و بلوچستان ندارد چون اینها نزدیک به آبادان مرکز ..................است ساعت کاری اینها از ساعت 1ذ شب تا 7 صبح باشد و روز ها بعلت گرمی هوا بیرون نروند اگر هم مشکلی دارند ساعات کاری اینها از ساعت 5 صبح تا 8 صبح باشد مملکتش برباد است با این تدابیرو امیدی که در ملت و سرکایر یک کشور وجود دارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار