بازدید 4754

مصدومیت عجیب یکروزمانده به انتخابی تیم ملی

کد خبر: ۷۰۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 05 July 2017
دو چهره شاخص تیم‌ ملی کشتی فرنگی ایران صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعلام نظر پزشکان جهت موافقت با عدم حضورشان در انتخابی تیم ملی مورد معاینه قرار گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عبدولی فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک ریو به همراه افشین بیابانگرد فرنگی‌کار وزن 71 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان صبح امروز (چهارشنبه) با این ادعا که دچار مصدومیت شده‌اند، در فدراسیون پزشکی ورزشی حاضر شدند و توسط پزشکان معتمد این فدراسیون مورد معاینه قرار گرفتند و از آن‌ها MRI گرفته شد تا ادعای مصدومیت‌شان یک روز مانده به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

فدراسیون پزشکی ورزشی نیز جواب نهایی خود درباره مصدومیت این 2 کشتی‌گیر به همراه حسن رحیمی آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک و رامین طاهری فرنگی‌کار وزن 80 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای آسیا را به فدراسیون کشتی ارسال کرده تا این فدراسیون نظر خود را درقبال این افراد و اینکه آیا می‌توانند در انتخابی تیم ملی شرکت کنند یا خیر اعلام کند.

قرار است تا ساعاتی دیگر برای تعیین تکلیف این موضوع جلسه‌ای با حضور رسول خادم و مسئولان کمیته پزشکی این فدراسیون برگزار شود.

این درحالی است که عبدولی پس از المپیک علی رغم دعوت مکرر کادر فنی تیم ملی تنها چند روز مانده به جام جهانی در اردوی تیم ملی آفتابی شد که نتیجه آن باخت مقابل رومن ولاسوف قهرمان المپیک از روسیه در جام جهانی آبادان بود. پس از آن کادر فنی از وی خواست در رقابت‌های قهرمانی آسیا برای ایران کشتی بگیرد که با شرط و شروط عجیب این کشتی‌گیر مواجه شد که در نهایت پژمان پشتام جوان عازم این رقابت ها شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

عملکرد بیابانگرد نیز در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و قهرمانی آسیا با انتقاد اعضای شورای فنی مواجه شده بود. رضا یزدانی آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران و سید احمد محمدی آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران نیز بدلیل انجام عمل جراحی نمی‌توانند در این رقابت‌ها به روی تشک بروند.

رقابت ‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای شناخت نفرات حاضر در مسابقات جهانی 2017 فرانسه از صبح فردا (پنج‌شنبه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به مدت 2 روز برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان