بازدید 4639

هواداران پرسپولیس؛ به طارمی تخفیف ندهید!

کد خبر: ۷۰۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 05 July 2017
پس از آن که ترکاشوند معاون اقتصادی و مسئول کمیته نقل و انتقالات پرسپولیس اعلام کرد مهدی طارمی در پرسپولیس می‌ماند، خیال هواداران راحت شد و آنها در اینستاگرام و کانال های تلگرامی، بیش از قبل به حمایت از آقای گل لیگ پرداختند اما درست 24 ساعت پس از این اتفاق، حادثه دوباره‌ای رخ داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی به همراه وکیل خود به باشگاه رفت و مجددا درخواست جدایی داد. حتی به علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه گفت هر طور شده، خودش یک میلیون یورو (معادل حدود 4 میلیارد تومان) را جور می‌کند تا رضایتنامه گرفته و فقط از پرسپولیس برود. این شرایط باعث شد ترکاشوند در حاشیه بازی تدارکاتی روز سه شنبه، رو به هواداران بگوید طارمی دلش با پرسپولیس نیست و می‌خواهد از ایران برود و...

وقتی هواداران با چنین شرایطی مواجه شدند، دست به اعتراض و انتقاد علیه طارمی زدند و فشارها در فضای مجازی علیه این بازیکن افزایش یافت. هواداران پرسپولیس معتقدند حالا که کار به اینجا کشیده و مهدی می‌خواهد پرسپولیس را ترک کند، باشگاه اصلا نباید از اصول خود صرفنظر کرده و بی خیال اخذ یک میلیون یورو بابت رضایتنامه شود.  

مسئول یکی از کانال‌های تلگرامی که مسئولیتی نیز در باشگاه پرسپولیس دارد، در کانال خود با مقایسه مهدی طارمی و ماجرای داریوش شجاعیان نوشت: «اگر طارمی بازیکن باشگاه گسترش فولاد بود، آنها مانند جریان انتقال شجاعیان به استقلال، حتی یک ریال هم به این بازیکن تخفیف نمی‌دادند تا اگر بازیکن خود را از دست می‌دهند، به ازای آن، پول نقد دریافت کنند.»  

با این شرایط، باشگاه با پشتوانه طرفدارانش فشار بیشتری بر روی طارمی وارد می‌آورد تا بین ماندن و بازی برای پرسپولیس و یا رفتن و پرداخت یک میلیون یورو فقط بابت رضایتنامه، یک کدام را انتخاب کند. آخرین اخبار حکایت از آن دارد که طارمی از مسئولان باشگاه زمان خواسته تا پول را جور کرده و به صورت اقساطی به باشگاه بدهد و به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان