بازدید 4216

شائبه صغر سن برای خرید جدید پرسپولیس

کد خبر: ۷۰۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 05 July 2017
رسانه‌های قطر در تازه‌ترین جنجالی که به راه انداخته‌اند‌ با انتشار اسنادی از سن بازیکنان زیر 23 سال عراق در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک مدعی شدند این تیم با بازیکنان صغرسنی موفق شد از سد قطر عبور کرده و به عنوان تیم سوم راهی ریودوژانیرو شود که این موضوع خلاف قوانین بین المللی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، جنجال‌ها در خصوص موضوع سن واقعی بازیکنان عراق با انتشار تصاویری از مدارک هویتی بشار رسن، بازیکن مد نظر پرسپولیس از باشگاه نیروی هوایی استارت خورد و به سوژه‌ای ناب برای قطری‌ها تبدیل شد تا جایی که با اوج گیری این اتهامات رئیس فدراسیون فوتبال عراق با تکذیب تمامی اخبار پیرامون صغرسنی بودن بازیکنان عراق در المپیک مدعی شد آنها تیمی پاک در برزیل داشتند.

بشار رسن از جمله بازیکنان عراق بود که در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در دوحه قطر به میدان رفت و نقش بسزایی در ایستادن این تیم در جایگاه سوم و کسب سهیمه المپیک داشت و حالا مد نظر پرسپولیسی‌ها برای سهمیه زیر 23 سال قرار گرفته است. اما با جنجال‌های اخیر پیرامون مدارک هویتی این بازیکن باید منتظر ماند و دید پرسپولیس ریسک جذب چنین بازیکن پرحاشیه‌ای را به جان خواهد خرید یا نه؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر