بازدید 15679

اجرای حکم شلاق متعرض جنسی در ملاء‌عام

دادستان شهرستان ملایر با اشاره به اجرای حکم شلاق یک مجرم در ملاءعام در خیابان خیام ملایر گفت: متأسفانه سال گذشته در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) این فرد مرتکب آزار و اذیت جنسی یک خانم شده بود.
کد خبر: ۷۰۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ 04 July 2017
 دادستان شهرستان ملایر با اشاره به اجرای حکم شلاق یک مجرم در ملاءعام در خیابان خیام ملایر گفت: متأسفانه سال گذشته در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) این فرد مرتکب آزار و اذیت جنسی یک خانم شده بود.

به گزارش ایسنا، اظهار کرد: این مجرم با هویت معلوم حدودا ۳۰ ساله، سال گذشته بعد از ظهر روز شهادت امام جعفر صادق (ع) از خلوتی خیابان قائم‌مقام سوءاستفاده کرده و خانمی را که دارای یک گالری بوده، تعقیب کرده است. سپس به عنوان خریدار وارد مغازه شده و با سوءاستفاده از خلوتی فضا و با تهدید چاقو، این خانم را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و سپس متواری شده است.

وی با بیان اینکه بعد از تعقیب و گریز و بررسی‌های کارشناسانه فراوان این مجرم شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: در دادسرای عمومی ملایر کیفرخواست صادر و به دادگاه کیفری ارسال شد و در نهایت در دادگاه تجدیدنظر همدان احکام مربوط به این مجرم صادر شد.
دادستان ملایر خاطرنشان کرد: این مجرم محکوم به ۲ سال حبس تعزیری، اجرای ۷۴ ضربه شلاق در ملاءعام و ۲ سال تبعید به یکی از شهرستان‌های شرقی کشور است.

نجفی با بیان اینکه حکم شلاق در ملاءعام این مجرم عصر دوشنبه ۱۲ تیرماه اجرایی شد، به همه افرادی که افکار شوم در سر دارند هشدار داد: قوه قضائیه و نیروی انتظامی با هوشیاری کامل خاطیان و مجرمان را شناسایی می‌کند و به سزای عمل خود می‌رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۷
مگه حکمش اعدام نیست.با این حکم که همه از فردا مشغولن
قبلا ها حکم متجاوز اعدام نبود؟!
اگر منظور از آزار و اذیت همان تجاوز به زور هستش پس چرا حکم اعدام براش صادر نشده است چون بنظر میاد اون عملش تابت شده است. اگر در بین خوانندگان حقوقدانی هست لطفا توضیح دهد.
فقط دو سال زندان و دو سال تبعید!؟ پس زندگی ، روحیه و روان اون خانوم چی میشه که تا آخر عمر درگیرشه...
حکم تجاوز به عنف شلاق و زندانه؟
دورود خدا بر این قاضی محترم خدا کند همه قاضیها همین طور قاطه باشن دیکر مجرمی راحت به نوامیس مردم تجاوز نمی کند افرین خدا قوت
دست شما درد نکند ممنون کاش همیشه همین جور باش
مگر حکم متجاوز اعدام نیست؟
کار درستی بود انجام قانون
چرا این کثافت رو اعدام نمیکنند؟اگر زنی مجرم بود زود اعدام میشد.
حداقلش این بود که باید اعدام می شد. اما درستش این بود که سنگسار می شد.
چرا اعدامش نکردند
مجازات اذیت و آزار جنسی حتی در کشورهای غربی که از نظر ما بی بندوباری جنسی در آن شایع است، بسیار سنگین تر از کشور مااست. در آنجا ایگونه مجرمین ممکن است تا 15 سال به حبس بروند.
شهرهای شرقی کشور جزو این مرزوبوم نیستن که هر جنایتکار روانی رو تبعید میکنن اینور ؟
واقعا این احکام خجالت آورده
این چه حکمی است . توقع دارید جلوی این کارها گرفته شود
2 سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق؟!!!!! مگر مجازات تجاوز اعدام نیست؟!!!! این چه حکمی است که این عمل قبیح را رواج می دهد؟! طرف با چاقو حمله و تجاوز کرده و دو سال حبس؟!!!!
پس چرا براش حکم اعدام صادر نشد؟
حکم تجاوز واقعا اینه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
مقصودحقوقی تجاوز با چیزی که در ذهن شما است متفاوته
هر نوع دست درازی به شخص مقابل، تجاوز به اون شخص محسوب میشه
چرا دارش نزدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی پر پرش موفق شی طرف رو به سزای اعمالش برسونی مجازاتش اینه ؟!!!
چند وقتی دیگه متجاوزا رو اعدام نمیکنند.حکمش عوض شده؟!
شهرستانهای شرقی چه گناهی کردند که ایشون رو به آنجا تبعید می کنند.
به نظر میرسه تصمیم بر این شده که با کاهش تعداد حکمهای اعدام ، فشارهای حقوق بشری روی ایران رو کم کنن. ولی حداقل اینه که 30 - 40 سال حبس یهش می دادن. آخه فقط 2 سال؟!!!!!
در ضمن تا زمانی که بحث نیاز جوانان به روابط جنسی ریشه ای حل نشه. این وضعیت ادامه داره. حالا با تسهیل ازدواج یا ایجاد مراکز خاص برای این کارها یا هر روش دیگه ای. نماینده های مردم تو مجلس یه فکریب کنن. یه طرحی بدن. آخه تا کی قراره صورت مساله پاک بشه؟!
مگه تجاوز به عنف حکمش اعدام نیست؟؟؟ ظاهرا بعضی قوانین بی سر و صدا تغییر می کنند!!!

تجاوز تبعات روحی و روانی وحشتناکی برای زن ها دارد و باید مجازات سنگین تری براش وضع بشه، چقدر خوبه که خانم ها دفاع شخصی یاد بگیرند و یکسری وسایل رو همیشه به همراه داشته باشند چرا که اثبات جرم یک شخص در دادگاه بسیار سخت هست و آخرش هم به یک مجازات جزئی ختم می شه و خاتمه پرونده ...
نفهمیدیم چی شد مگه تجاوز نبود؟؟
داستان اصلا چیز دیگه ای هستش. چیزی که ما شنیدیم این بود که این آقا یه مانتو فروشی داشت توی یه خیابون بالاتر از محل شلاق خوردنش و مشتری هایی که میومدن داخل رو زیر نظر میگرفته و اگر موقعیتش جور بوده تا طرف میرفته تو اتاق پرو کرکره رو میداده پایین و ...
فقط یه نفر ازش شکایت کرده و همون هم باعث لو رفتنش شد. تو بازدید از دوربین مغازه اش هم تعداد بیشتری از قربانیانش کشف شدن منتها حاضر به شکایت نشدن. حالا یا برای ترس از آبروریزی و یا پول پدر این شخص!
البته اینها شنیده هاست و متنی هم که بعنوان خبر نوشته شده کاملا با چیزی که ما دیدیم و شنیدیم فرق داره
روز شلاق زدنش هم من اونجا بودم. بیشتر داشتن نوازشش میکردن تا شلاق زدن!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار